تبلت پیکسل Slate گوگل با سیستم عامل کروم رسما معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل امروز از برخی محصولات جدید خود رونمایی کرد که در میان آنها نام تبلت پیکسل Slate با سیستم عامل Chrome OS چون گوهری درخشان نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

پیکسل Slate گجتی نازک و سبک است که با رنگ آبی نیمه شب عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد هدف گوگل از تولید آن ارایه محصولی برای هر چه کمتر کردن شکاف بین تبلت و لپ‌تاپ‌هاست. تبلت جدید گوگل دارای درگاه یواس‌بی Type-C و دو اسپیکر استریو در پنل جلویی است که با وجود صفحه نمایش 12.3 اینچی نشان‌دهنده قابلیت‌های این دستگاه در بخش چند رسانه‌ای است.

اما همه این ویژگی‌های مثبت باعث نشده که گوگل از دوربین تبلت خود غافل باشد. پیکسل Slate دارای دو دوربین 8 مگاپیکسلی است؛ یک لنز واید در قسمت جلویی و یک لنز معمولی در پنل پشتی. تمرکز شرکت در این خصوص بر روی دوربین جلو بوده است تا کیفیت بالایی را با توجه به بکارگیری لنز واید در تماس‌های ویدیویی برای کاربر داشته باشد. دوربین این تبلت از حالت پرتره نیز بهره می‌گیرد تا طرفداران اینستاگرام نگرانی زیادی در این خصوص نداشته باشند.

از دیگر مشخصات پیکسل Slate می‌توان به پردازنده Core i7 8500Y اینتل و 16 گیگابایت رم اشاره کرد که قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. علاوه بر ویژگی‌های یاد شده گوگل طرح‌های خوبی را نیز برای خریداران این محصول در نظر گرفته است که از جمله آنها باید به سه ماه اشتراک رایگان YouTubeTV اشاره کرد.

لیست قابلیت‌های این تبلت با وجود یک صفحه کلید و قلم استایلوس تکمیل می‌شود. کیبورد پیکسل Slate دارای trackpad است که باعث می‌شود تا به بسیاری از گزینه‌های موجود در بازار ترجیح داده شود. قیمت پایه جدیدترین تبلت گوگل 599 دلار خواهد بود که البته برای داشتن صفحه کلید و قلم آن باید هزینه دیگری پرداخت شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH