آلکاتل اسکرایب اچ‌دی، خط و نشان برای فبلت‌ها!

SCRIBE-HD-11

شاید نام آلکاتل برای بعضی‌ها آشنا باشد، اما نامی نیست که با شنیدنش به یاد تلفن‌های هوشمند جدید اندرویدی بیفتید و بیشتر خاطرات زیبای گذشته با مدل‌هایی که به آنتن دهی قوی معروف بودند، در اذهان زنده می‌شود. اما باید بگوییم که لازم است تا دوباره کمی در ذهنتان جایی برای این برند قدرتمند هم باز کنید. این برند کوشا، با معرفی چند اسمارت‌فون با ویژگی‌های گوناگون که چندی از آن‌ها را نیز معرفی کرده‌ایم، تلاش نموده که وجود خود را در این بازار پر هیاهو اثبات کند.

خوشبختانه آلکاتل کار گوشی‌های اندرویدی خود را همه جانبه آغاز و تلاش کرده است از هر مدلی یک نسخه عرضه کند.

در رویداد CES امسال بود که آلکاتل دو اسمارت فون از سری خانواده قلم دارها را به دنیا معرفی کرد. One Touch Scribe X و One Touch scribe HD-LTE نام دو اسمارت فون با محوریت توانایی یادداشت برداری است که جزء خانواده فبلت‌ها به حساب می‌آیند.

وان تاچ اسکرایب اچ‌دی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح اچ‌دی، دو دوربین 8 و 1.3 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری اچ‌دی، سیستم عامل اندروید 4.2، یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته، حافظه داخلی 4 گیگا بایت و ۱ گیگابایت رم است.

این دستگاه که رقیب سرسختی برای دیگر نوت‌های بازار خواهد بود، از شکاف کارت حافظه و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

این محصول آلکاتل از نظر باتری هم چیزی از دیگر رقبایش کم ندارد و برای آن یک باتری 2500 میلی آمپری در نظر گرفته شده است که کار با آن را بدون نگرانی ممکن می‌سازد.

قطعا این تلفن هوشمند با ظاهر زیبا و توانایی‌های چشمگیرش، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و با آمدنش لرزه بر تن دیگر فبلت‌های بازار اندخته است. لازم به ذکر است که این دستگاه به همراه یک کیف آهنربایی و گارانتی یاس عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH