4 اسمارتفون برتر دنیا و مواردی که باعث نارضایتی کاربران آنها شده است

1

درست است که در زمره بهترینهای بازار گنجانده می‌شوند و به قول معروف روی دستشان چیزی نیامده است، اما خب نقاط ضعف خود را دارند که باعث نارضایتی بسیاری از کاربرانشان می‌شوند.

سایت ترابل شوت فیکسیا از مخاطبانش درباره نارضایتی‌های آنها از 4 اسمارتفون تاپ بازار پرسیده است. این اسمارتفونها گلکسی اس 4، آیفون 5S، موتورولا موتو اکس و اچ تی سی وان هستند که در کمال تعجب، شکایتهایی از آنها شده است.

بزرگترین شکایتی که از گلکسی اس 4 می‌شود، بیش از حد داغ شدن این اسمارتفون است که 25٪ از پاسخ دهندگان این مورد را جز شکایتهای خود از این اسمارتفون بیان کرده‌اند. آنها گفته‌اند که زمان مرور وب و بازی با این دستگاه، متوجه داغ شدن بیش از حد آن شده‌اند. برخی هم گفته‌اند که پلاستیکی بودن جنس بدنه باعث رسیدن دستگاه به این دما می‌شود. مشکل دیگر این پرچمدار سامسونگی سریع تمام شدن باتری  آن بود که به گفته پاسخ دهندگان، بایستی حداقل روزی یکبار این دستگاه را شارژ می‌کردند.

به تاریکتر بودن صفحه گلکسی اس 4 نسبت به دیگر اسمارتفونها نیز اشاره‌هایی شده بود.

2

اسمارتفون بعدی موتو اکس بوده که 30٪ از دارندگانش از نداشتن حافظه کافی این دستگاه شکایت کرده بودند. این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که تنها 12 گیگابایتش برای کاربر قابل دسترس است و متاسفانه قابلیت ارتقا حافظه از طریق شکاف کارت حافظه نیز وجود ندارد. 20٪ دیگر از دارندگان، از رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه و 20٪ دیگر از دوربین آن نالیده بودند. اخیرا آپدیتی برای ارتقا عکسهای گرفته شده با موتو اکس ارایه شده است.

3

تلفن هوشمند دیگری که نارضایتی‌هایی از آن وجود داشت، آیفون 5S بود. 25٪ از کاربران این دستگاه از امنیت تاچ آی دی و 25٪ نیز از عمر باتری شکایت داشتند. اجرای برنامه‌ها و استفاده از خدمات راه‌بری و فرایند داده سازی تاچ آی دی که همگی در چیپ A7 اپل ذخیره شده و به کلاود فرستاده نمی‌شوند به تمام شدن زود هنگام باتری این اسمارتفون می‌انجامند. 15 ٪ از کاربران از توقف در اجرای برنامه‌ها و اندازه صفحه نمایش ناراضی بودند. با آپدیت نرم افزاری می‌توان مورد اول را برطرف کرد، اما برای دومی دیگر باید منتظر نسخه بعدی این اسمارتفون بود.

4

به آخرین اسمارتفون این لیست یعنی اچ تی سی وان می‌رسیم. آنقدرها هم جای تعجب ندارد که 30٪ از کاربران این اسمارتفون از عمر باتری آن ناراضی بودند. این شکایتی بود که زمانی از تلفنهای تایوانی می‌شد. با اینکه باتری 2300 میلی آمپری آن مثل باتری نکسوس 5 است، برخی گفته‌اند که برای شارژ کامل این دستگاه 5 ساعت لازم است. 20٪ دیگر از کاربران از صدای تولید شده با این اسمارت فون شکایت کرده‌اند. آنها گفته‌اند که صدای هیسی زمان برقرای تماس یا گوش فرا دادن به موزیک، آنها را آزر داده است. همانطور که انتظار می‌رفت 20٪ از کاربران از دوربین این اسمارتفون راضی نبودند. با این که فن آوری آلتراپیکسل باعث ایجاد نور بیشتر برای عکسها می‌شود و کیفیت آنها را حتی در نور کم بالا می‌برد، این دوربین نمی‌تواند به اندازه دیگر دوربینهای موجود دراسمارتفونهای دیگر، عکسهای باکیفیت تولید کند.

5

2 در مورد “4 اسمارتفون برتر دنیا و مواردی که باعث نارضایتی کاربران آنها شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH