آلکاتل Evolve، یک شگفتی از نوع ارزانش!

onetouchevolvefull

یکی دیگر از ارزان قیمت‌های آلکاتل، ایوالو (Evolve) نام دارد که تنها با قیمت 70 یورو، ویژگی‌های خیلی خوبی ارایه می‌دهد و می‌تواند در میان دیگر ارزان قیمت‌های بازار یک گزینه مناسب باشد. این گوشی با وزن 136.5 گرمی که دارد، به راحتی در دستان حمل شده و از طراحی مناسبی برخوردار است. دارای یک صفحه نمایش 4.0 اینچی با رزولوشن 800×400 پیکسل بوده که با چگالی مناسب ppi233، کیفیت قابل قبولی را در میان هم رده‌های خود ارایه می‌دهد.

Evolve دارای 4 گیگا بایت حافظه داخلی است و تا 32 گیگابایت اجازه ارتقای حافظه را از طریق شکاف مموری کارت می‌دهد.

یک دوربین خوب 5 مگاپکسلی با ضبط اچ‌دی نیز برای این تلفن هوشمند اندرویدی در نظر گرفته شده است که با این قیمت واقعا نوبر است! البته این مدل دارای یک دوربین جلوی VGA هم است که امکان مکالمه ویدیویی را فراهم می‌کند. اندروید 4.1، پردازنده MTK 6575 با فرکانس 1 گیگاهرتز و  رم 512 مگابایتی همگی با هم تجربه کار با این ارزان قیمت را به تجربه‌ای روان تبدیل کرده‌اند.

در روی بدنه پورت میکرو یو اس بی و جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار دارند و برای اتصال بی سیم، وای فای و بلوتوث 4.0 در نظر گرفته شده‌اند. باتری تعبیه شده برای این مدل نیز1400 میلی آمپری است و توانایی استندبای تا 410 ساعت در شبکه 3G  و 400 ساعت در شبکه 2G را دارد.

این گوشی را می‌توانید با گارانتی اصلی یاس از بازار تهیه کنید.

2 در مورد “آلکاتل Evolve، یک شگفتی از نوع ارزانش!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH