پنج امکان گالاکسی S4 که آیفون 5 را قدیمی نشان می‌دهد

galaxy-s4-iphone-5-640x426

بااینکه هر دوگوشی شایعات بسیاری را درباره نسل بعدی خود در رسانه‌ها پخش نموده‌اند ولی هنوز باید این دو مدل را از بهترین‌های بازار دانست، در ادامه با پنج دلیل برای شما توضیح می‌دهیم که چرا گالاکسی S5 از آیفون 5 برتر است.

1-      صفحه‌نمایش

c1
صفحه‌نمایش گالاکسی اس 4 هم از رقیب خود بزرگ‌تر و هم باکیفیت‌تر است و حتی رد آزمایش‌های استاندارد نیز این نمایشگر 5 اینچی نمرات به‌مراتب بهتری را از رقیب خود در شرکت اپل کسب کرده است. حتی رزولوشن این دو صفحه‌نمایش نیز تفاوت عمده‌ای با یکدیگر دارند و آیفون 5 از رزولوشن 1136 در 640 پیکسل پشتیبانی می‌کند ولی گالاکسی اس 4 رزولوشن 1920 nv 1080 را برای کاربر خود مهیا ساخته است.

2-      عکس‌برداری همزمان با دو دوربین

c2
امکانات عکاسی همیشه در گوشی‌های اپل کمی قدیمی‌تر از مدلهای رقیب در بازار به نظر می‌رسند و در این نبرد گالاکسی اس 4 با امکان عکاسی همزمان با دوربین جلو و عقب کاملاً برتری خود را دیکته می‌کند. البته دوربین 13 مگا پیکسلی اصلی و دوربین 2 مگا پیکسلی مکالمات تلفنی سامسونگ گالاکسی اس 4 به هیچ عنوان با دوربین آیفون قابل قیاس نیست.

3-      سیستم تنظیم  نمایشگر بر اساس حرکت چشمان کاربر

c3

سیستم‌های کنترل رفتاری کاربر در گوشی‌های مختلف وجود دارند ولی در مورد دو دستگاه مورد مقایسه امکانات کنترل چشمی گالاکسی اس 4 به‌مراتب بهتر از امکانات کنترلی آیفون 5 است و امکانات کنترلی آیفون رو هیچ نشان می‌دهد. برای نمونه می‌توان در نظر گرفته که هنگامی که مردمک چشم شما به نقطه‌ای غیر از نمایشگر دوخته شود ویدیو در حال پخش در گالاکسی اس 4 متوقف خواهد شد.

4-      امکان مالتی تسکینگ

c4

امکانات مالتی تسک در آیفون به‌صورت سویچ کردن و جابجایی بین تسک‌های در حال اجرا است ولی گالاکسی اس 4 به شما امکان استفاده پنجره‌های همزمان را می‌دهد که به هیچ عنوان قابل قیاس با امکان سویچ کردن رقیب نیست و می‌تواند کارکرد بسیار عالی و بی‌نظیری را برای شما فراهم سازد.

5-      پشتیبانی از NFC

c5

سیستم NFC به کاربر اجازه می‌دهد که دادها را با نزدیک کردن دو دستگاه به یکدیگر از یک موبایل به موبایل دیگر انتقال دهد، این کار بدون نیاز به اتصال دو دستگاه ممکن خواهد بود و به شما امکان انتقال سریع داده‌ها را می‌دهد ولی آیفون علی رقم تمامی امکانات خوب خود برای انتقال فایل از این نعمت بی‌بهره است.

3 در مورد “پنج امکان گالاکسی S4 که آیفون 5 را قدیمی نشان می‌دهد”

  1. مقاله اگه ترجمه ای باشه که خوب بود.
    ولی اگه نویسنده اش شما بودی، به نظرم یکم با طرفداری نوشته بودید، چون بنظرم هرکسی اینا رو ببینه، siri رو هم کنارشون ببینه، میگه اس4 ول معطله…! سیری چیزی نیست که بشه دست کمش گرفت.
    در ضمن! همون امکانات دوربین عکاسی که گفتید… شما اگه سرعت عکس برداری رو ملاک بگیرید، نه تنها اس4، بلکه همه اندرویدی ها در مقابلش ول معطلند. (مگه اینکه بتونند تو حالت های خاص عکس برداری متوالی بهش برسند)
    و حیف که گفتید آیفون 5 .. که اگه 5s میگفتید، راجع به دوربین بحث ها داشتم باهاتون!

    در کل خیلی خوب بود.
    از مطالب مقایسه ای خیلی خوشم میاد!: )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH