زمان عرضه نسخه جدید اندروید برای پرچم‌داران ال‌جی، مشخص شد!

زمان عرضه نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید برای پرچم‌داران ال‌جی، اعلام شد!

اگر شما صاحب پرچم‌دار جدید کمپانی ال‌جی شده باشید، باید برای دریافت جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل یعنی 4.4 تا سه ماه آینده منتظر باشید. این در صورتی است که کاربران نکسوس 5، هم‌اکنون از این به‌روزرسانی لذت می‌برند.

شعبه ال‌جی در کانادا اعلام کرده است که LG G2 در سه ماهه اول سال 2014 به نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل ( کیت‌کت) به‌روز خواهد شد. البته احتمالا این به‌روزرسانی در ماه مارس یعنی اسفندماه برای جی2 ارائه می‌شود. با این‌ حال‌، جی هنوز اعلام نکرده است که آیا این به‌روزرسانی را به‌طور هم‌زمان در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد یا آن را در یک بازه چندماهه برای صاحبان جی2، منتشر می‌کند!

دیگر محصولات این کمپانی از جمله LG جی‌پد 8.3 و سری اپتیموس، احتمالا این به‌روزرسانی را در ماه‌های بعدی دریافت خواهند کرد. هم‌چنین از آن‌جا که سیستم عامل اندروید کیت‌کت با 512 مگابایت رم به‌خوبی کنار می‌آید، احتمالا محصولات قدیمی ال‌جی نیز این به‌روزرسانی را چه به‌صورت رسمی و چه غیر رسمی از طریق توسعه دهندگان دیگر دریافت می‌کنند. سونی و HTC، چه زمانی محصولات خود را به نسخه 4.4 اندروید به‌روز خواهند کرد؟!

 

7 در مورد “زمان عرضه نسخه جدید اندروید برای پرچم‌داران ال‌جی، مشخص شد!”

  1. ارمین خاقانی

    سلام دوستان اندروید 5.0.2 برای الجی جی 2 اومده گوشیتونو وصل کنید به pc با نرم افزار lg pc suite بزنید سرچ نسخه جدید بعد اومد بزنید اپ دیت گوشیتون میشه اندروید 5.0.2 که من الان اپ دیت کردم و خیلی عالیه

  2. الجی هم خودشو مسخره کرده ها…آخه چه خبره؟؟؟تا عید باید منتظر بمونیم تا گوشیمون آپدیت بشه…
    کاش جی پرو رو همراه با جی 2 آپدیت کنه:|
    مردیم با این اندروید 4.1.2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH