قیمت گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو در ایران مشخص شد

هوآوی دیشب از گوشی های پرچم دار سری Huawei mate 20 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد. این مراسم باشکوه در در کنار بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه دبی با استقبالی کم نظیر از سوی کاربران و کارشناسان برگزار شد. در این رونمایی تصاویری از گوشی های سری Huawei mate 20 به همراه قابلیت های اصلی آنها به صورت پروجکشن روی این برج نمایش داده شد.

جین ژیائو مدیر منطقه ای هوآوی در این مراسم گفت: “هوآوی از اینکه توانسته است اولین شرکتی در حوزه گوشی های هوشمند باشد که هوش مصنوعی را به صورت کاربردی به کاربران خود عرضه کند به خود می بالد. با وجود نوآوری هایی مانند دوربین های ماتریسی، باتری های پر ظرفیت و سیستم شارژ معکوس بی سیم هواوی تمام تلاش خود را کرده است که محصولی را کاملاً منطبق با نیازهای روزانه کاربران عرضه کند.”

در کنار تصاویری پروجکشنی که روی بلندترین برج دنیا از Huawei mate 20 و قابلیت های آن به نمایش گذاشته شد، جین ژیائو طی صحبت هایی ضمن اشاره به رتبه دوم هوآوی بین سایر برندها در منطقه از حیث سهم بازار، به اقداماتی که توانسته چنین موفقیتی را برای هوآوی پدید آورد اشاره کرد. به علاوه او افزود که هوآوی به عنوان اسپانسر اصلی مسابقات فوتبال ساحلی منطقه انتخاب شده است.

پس از صحبت های جین ژیائو، او به همراه برخی مقام بلندپایه سیاسی و رسانه ای اولین جعبه گوشی Huawei mate 20 را در منطقه به صورت رسمی گشود.

Huawei mate 20 از برخی قابلیت های نوآورانه برخوردار است که برخی برای اولین بار در دنیا گوشی های هوشمند به کاربران عرضه شده‌اند.

قیمت و زمان عرضه

بر مبنای اعلام هوآوی، پیش فروش گوشی های Huawei mate 20 امروز در امارات آغاز شده و در تاریخ 8 نوامبر هم به فروشگاه ها عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ها در امارات 3299 درهم برای مدل Huawei mate 20 pro و 2599 درهم برای مدل Huawei mate 20 خواهد بود.

برای محاسبه قیمت این گوشی‌ها در کشورمان، بایستی بهای درهم را در ریال محاسبه کرده و با افزودن عوارض و مالیات محصول، به قیمت نهایی آن برسیم.

به سوپر گروه گوشی‌های هواوی ملحق شوید

1 در مورد “قیمت گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو در ایران مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH