وان‌پلاس 6T

۴ دلیل برای این‌که وان‌پلاس 6T را بخریم

استارت‌آپ‌های زیادی در حوزه موبایل‌های هوشمند به‌وجود آمده‌اند و به این ترتیب هرساله این تب رقابت در این عرصه بالاتر می‌رود و فشار بر روی برندهای بزرگ بیش‌تر می‌شود. یکی از کمپانی‌هایی که در چند سال اخیر گوشی‌های جذابی را به بازار عرضه کرده، وان‌پلاس است. این شرکت چینی به اسمارت فون‌های قدرت‌مند و با قیمت مناسب مشهور است. به‌تازگی وان‌پلاس از مدل جدید خود به‌نام 6T پرده برداشته که از تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های بسیاری سود می‌برد. اگر می‌خواهید با دلایلی برای خرید این هندست آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر

وان‌پلاس 6T

دیزاین برای محصولات مصرفی از اهمیت زیادی برخودار است و وان‌پلاس 6T از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده مانند بسیاری از سازندگان از ترکیب فلز آلومینیوم و شیشه بهره برده که ظاهری مدرن برای گوشی چینی به ارمغان آورده. در قاب پشتی دوربین‌ها و دیگر المان‌ها در میانه دستگاه به چشم می‌خورند و همین باعث تفاوت وان‌پلاس 6T با دیگر مدل‌های بازار شده. در بخش جلویی هم نمایشگر چشم‌گیر دستگاه با حاشیه‌های اندکی در اطراف قرار گرفته که گوشی را بیش از پیش مدرن می‌نماید. بریدگی هم در قسمت بالایی صفحه‌نمایش دیده می‌شد که حالا به‌سبکی تازه طراحی گشته. به‌طور کلی می‌توان وان‌پلاس 6T را به‌عنوان اسمارت فونی با ظاهری دلبرانه معرفی کرد.

کیفیت دیسپلی در گوشی‌های هوشمند برای کاربران و هم برای سازندگان اهمیت دارد. وان‌پلاس نیز از این قانون تبعیت می‌کند و 6T به یک نمایشگر تقریبا ۶.۵ اینچی و با تکنولوژی اپتیک امولد تولید گشته. به این ترتیب روشنایی صفحه تا حد قابل توجهی بالا می‌رود و حتی در زیر نور خورشید هم قادر به خواندن محتواها هستید. گذشته از این، رنگ‌ها به‌طور غیرواقعی و اغراق‌آمیزی به نمایش در می‌آیند و وان‌پلاس 6T به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها و علاقه‌مندان به فیلم و انیمیشن مبدل می‌شود. اندازه بزرگ دیسپلی بازی‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند و دیگر محتواها نیز با جذابیت بیش‌تری پخش خواهند گشت.

سخت‌افزار

وان‌پلاس 6T

وان‌پلاس به گوشی‌های توان‌مند خود مشهور است. از این رو تولیدکننده چینی از یک پردازنده قدرت‌مند برای محصول خود بهره برده که با معماری ۱۰ نانومتری تولید گشته. پس مصرف نسبت به چیپست‌های ۱۴ نانومتری کم‌تر خواهد بود و مدت بیش‌تری می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. جدای از این قدرت این پردازنده در سطح بالایی قرار دارد و از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های فروشگاه گوگل برمی‌آید. همه محتواهای عرضه شده برای موبایل‌های اندرویدی بدون نقص یا لگ اجرا می‌شوند و وان‌پلاس 6T تجربه‌ای فراموش‌ناشدنی در اختیارتان می‌گذارد.

وان‌پلاس اسمارت فون مذکور را در دو مدل عرضه کرده. در گران‌قیمت‌ترین ورژن ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید که با ۸ گیگابایت رم همراه شده. در این صورت قادر به ذخیره عکس، ویدیو و دانلود طیف گسترده‌ای از بازی‌ها خواهید بود و شاید اصلا با خطای کمبود حافظه مواجه نشوید. رم ۸ گیگابایتی وان‌پلاس 6T امکان اجرای چند برنامه و گیم را به شما می‌دهد و می‌توانید کارهای‌تان را با سرعت بیش‌تری انجام دهید.

دوربین

وان‌پلاس 6T

وان‌پلاس برای این‌که مشکلی در عکس‌برداری نداشته باشید و بتوانید تصاویر جذابی را ثبت کنید، از ماژول دوربین دوگانه بهره برده که یکی از لنزها ۲۰ و دیگری ۱۶ مگاپیکسل رزولوشن دارد. به لطف این دو لنز قادر به عکاسی پرتره هستید. به‌صورت کلی وان‌پلاس 6T برای‌تان تصاویر حرفه‌ای و با جزئیات زیادی می‌گیرد و قطعا حرفی برای گفتن در برابر رقیبان خود دارد. عملکرد گوشی جدید کمپانی نسبت به قبل بهبود قابل توجهی یافته و در حال حاضر شاهد دوربین‌هایی کارآمد و با کیفیت سطح بالایی هستیم. لرزش‌گیر اپتیکال هم در نظر گرفه شده و می‌توانید در حین حرکت و فارغ از لرزش‌های دست به عکس‌برداری بپردازید. فلاش‌های دوگانه امکان عکاسی در هنگام شب و فضاهایی با نورپردازی ضعیف را می‌دهد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی وان‌پلاس 6T به شمار می‌رود و این گوشی را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند. در اصل با خرید هندست مذکور یک دیوایس توان‌مند و با حافظه‌ای عظیم و دوربینی رضایت‌بخش گیرتان می‌آید. لنز قاب جلو جزئیات بسیاری را ثبت می‌کند و زاویه زیادی را هم تحت‌پوشش قرار می‌دهد. به این ترتیب هنگام سلفی‌های دسته‌جمعی به مشکلی برنمی‌خورید و تمام دوستان‌تان در کادر قرار خواهند گرفت.

باتری و امنیت

وان‌پلاس 6T

باتری یکی از ضعف‌های همیشگی موبایل‌های هوشمند هست. با این‌که اسمارت فون‌ها کارهای بی‌شماری را برای‌مان انجام می‌دهند، اما قادر به استفاده زیاد از آن‌ها نیستیم و باید آن‌ها را طی بازه‌های مخلتف به شارژ بزنیم. اما وان‌پلاس تا حدی این مشکل را برطرف نموده. تکنولوژی شارژ سریع کمپانی یکی از قابلیت‌های خاص گوشی‌های وان‌پلاس محسوب می‌شود. با کمک این فن‌آوری می‌توانید 6T را در مدت زمان بسیار کمی شارژ کنید و دوباره از آن بهره ببرید.

در حقیقت حس‌گر اثر انگشت قابلیت جدیدی به شمار نمی‌آید و حتی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت هم از این تکنولوژی سود می‌جویند. اما چیزی که وان‌پلاس 6T را از رقیبان متمایز می‌سازد، به‌کارگیری این سنسور در زیر نمایشگر است. فقط کافی‌ست دست‌تان را روی دیسپلی قرار دهید تا موبایل آنلاک گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH