واتساپ

واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای ارسال پاسخ خصوصی در گروه است

اگر اخیرا نسخه بتای واتساپ را بر روی هندست اندرویدی خود نصب کرده باشید، در این هفته با یک قابلیت جدید سورپرایز خواهید شد. توسعه دهندگان این پیام‌رسان پرطرف‌دار، ویژگی جدیدی را ارایه داده‌اند که به شما اجازه خواهد داد تا به طور خصوصی برای هر فردی در یک گروه، پاسخ ارسال نمایید!

واتساپ

ویژگی پاسخ خصوصی (Reply Privately) طبیعتا تنها در چت گروهی در دسترس است و برای استفاده از آن باید پیامی را که مایلید به آن پاسخ دهید انتخاب کرده و بر روی آیکن سه نقطه در بالای چت ضربه بزنید و گزینه Reply Privately را انتخاب نمایید.

همانطور که در وبسایت WaBetaInfo نیز بدان اشاره شده است، به کاربران واتساپ اجازه داده شده است تا حتی به پیام‌های قدیمی گروه نیز به طور خصوصی پاسخ دهند. البته این امکان تنها برای کاربران با تنظیمات مدیر‌گروه (ادمین) قابل استفاده است. به علاوه بسته بودن گروه نیز نمی‌تواند مانع شما شود و قابلیت Reply Privately همچنان در اختیارتان است و می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

ضمنا به یاد داشته باشید دسترسی به این ویژگی فعلا تنها در نسخه بتای واتساپ برای اندروید، امکان پذیر است و هنوز اعلام نشده است از چه زمانی برای نسخه اصلی یا دیگر پلتفرم‌ها مانند iOS منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH