ال جی ادعایی جالب از حکمرانی صفحه خمیده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور دارد

Untitled

ال جی می‌گوید تا سال 2018، اسمارتفونهایی چون ال جی جی فلکس، 40٪ از بازار اسمارتفونهای دنیا را از آن خود خواهند کرد.

دکتر رامچان وو در این باره گفته است: “ما از صفحه تخت‌ها دیگر خسته شده‌ایم”. اما حداقل درباره جی فلکس، بحث چیزی بیشتر از خمیده بودن است و کارایی بهتر آن در زمان تماس به واسطه شکلش بیشتر به چشم می‌آید.

ال جی زمان ساخت صفحات خمیده متوجه شد که ساخت اینگونه صفحات در واقع تنها به قابلیت انعطاف پذیری یا خمیده بودن آنها باز نمی‌گردد و قضیه اصلی  ساخت باتری مناسب برای آنها است.  بر اساس طراحی Stack&Folding است که ال جی توانست یک باتری 3500 میلی آمپری را برای این اسمارتفونش برگزیند. جی فلکس واقعا محکم است و می‌تواند 88 پوند وزن را تحمل کند و صاف شود و بدون هیچ آسیبی دوباره به حالت خمیده بازگردد. این آزمایش بیش از 100 بار تکرار شد و هیچ آسیبی به این تلفن وارد نشد.

 ساخت جی فلکس 3 سال به طول انجامید و حالا که همه چیز دست این برند آمده است، تولید دیگر انواع این صفحات قطعا کاری نخواهد داشت و این کمپانی برای آینده تولید صفحاتی را که واقعا قابلیت انعطاف پذیری دارند در دستور کار خود قرار داده است.

دکتر وو برای سال 2015، 15٪ از سهم بازار و سال 2018، 40٪ از سهم بازار را برای اسمارتفونهای خمیده می‌بیند.

4 در مورد “ال جی ادعایی جالب از حکمرانی صفحه خمیده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور دارد”

  1. عمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  2. مگه کمپانیای دیگه بیکار نشستن؟ چی میشه 2018 نوکیا بیاد ار ال جی جلو بزنه بعد کمپانیه ال جی بفهمه که در بازار رقابت حتی ضعیف ترین ها رو هم نباید دست کم گرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH