10 برنامه داغ اندرویدی

این روزها به‌قدری تعداد نرم‌افزارهای اندرویدی زیادی شده است که حتی اگر شما به صورت شبانه روزی نیز مشغول دانلود و استفاده باشید، به شتاب تولید این برنامه‌ها نخواهید رسید. پس بهتر است لجبازی را کنار بگذارید و به جای مسابقه در دانلود هر چیز (و ناچیز!)، با شناخت برنامه‌هایی که برای شما کاربردی‌تر است، بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشید. در اینجا ما ۱۰ برنامه که از بقیه کاربردی‌تر هستند را برای شما معرفی کردیم تا بلکه کمی از سردرگمی شما در دریای نامتناهی این برنامه‌ها بکاهیم.

۱- مرورگر وب:

Opera Mini یکی از پر طرفدارترین و سریعترین مرورگرهای وب می‌باشد.

این مرورگر با ۳ خصلت شناخته می‌شود:

سرعت: سرعت بالا و کنترل کارآمد اپرا را تبدیل به یکی از سریعترین مرورگرهای وب می‌کند.

استفاده آسان: این نسخه ادعا دارد وب گردی با گوشی را مانند وب گردی با PC  برای شما آسان می‌کند.

صرفه جویی در هزینه‌ها: در این مورد باید گفت اپرا با تکنولوژی منحصر به فردش توانایی فشرده سازی صفحات وب را تا 90% دارا می‌باشد و این امر باعث کاهش هزینه‌های وب گردی شما می‌شود.

 Opera Mini در پلی استور

ارتباطات و گفتگوهای اینترنتی:

Nimbuzz یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای دنیا می‌باشد که همانند اکثر برنامه‌های کاربردی، یک نسخه هم برای سیستم عامل اندروید دارد. این مسنجر به کاربرانش این اجازه را می‌دهد که تماس صوتی و تصویری رایگان به وسیله اینترنت برقرار کنند. همچنین با قابلیت جستجوی نرم‌افزار شما می‌تواند دوستان خود را در Nimbuzz پیدا کنید و با آن‌ها به گفت و گو بپردازید. علاوه بر این امکان چت در شبکه های اجتماعی متعدد نیز از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌باشد.

 

Nimbuzz در پلی استور

 پخش کننده ویدئو:

MX Player یکی از قدرتمندترین پلیرهای سیستم عامل اندروید در زمینه پخش فایل‌های تصویری است. این نرم‌افزار تقریبا تمامی فرمت‌های رایج تصویری از قبیل MP4 ،Avi ،WMV ،MPEG و … را پخش می‌کند. همچنین این برنامه توانایی تطبیق فوق‌العاده‌ای بر روی گوشی‌های چند هسته‌ای دارد، به طوری که در تست‌های انجام شده تا ۷۰ درصد کارایی نرم‌افزار بر روی گوشی‌های چند هسته‌ای بالاتر می‌رود.

MX Player در پلی استور

مدیریت فایل‌ها:

Astro File Manager Pro از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در زمینه مدیریت فایل‌ها است که بیش از ۳۰ میلیون دانلود از گوگل پلی نیز خود گواهی بر این ادعاست. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود هر فایلی را جابه جا، کپی یا حذف کنید، تغییر نام دهید، پوشه بسازید و … قابلیت پشتیبان گیری از فایل‌ها و همچنین یک تسک منیجر کوچک نیز اخیرا به نسخه‌های جدید این برنامه اضافه شده است.

Astro File Manager Pro در پلی استور

تسک منیجر:

در حال حاضر وجود نرم‌افزاری برای مدیریت برنامه‌های در حال اجرا در گوشی‌های اندروید بسیار ضروری می‌باشد. کاربران بسیار زیادی را می‌بینیم که از ضعیف بودن باتری گوشی‌های اندرویدی گله و شکایت می‌کنند یا ادعا دارند که پس از مدتی سرعت پردازشی گوشی‌هایشان افت کرده است. به طور حتم تعداد زیادی از این دسته از کاربران اگر از ابتدا یک Task Manager بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب می‌کردند با این مشکلات کمتر مواجه می‌شدند. با استفاده از Advanced Task Killer می‌توانید مدیریت کاملی بر برنامه‌های در حال اجرا داشته باشید و برنامه‌های اضافی را ببندید. این کار باعث افزایش طول عمر باتری و همچنین افزایش سرعت گوشی می‌شود.

 

Advanced Task Killer در پلی استور

کاربردی :

آیا از پر شدن حافظه داخلی گوشی خود یا کمبود شدید آن شکایت دارید؟ چاره کار برنامه App 2 SD Pro می‌باشد. این برنامه وظیفه انتقال فایل‌های نصبی از قبیل نرم‌افزارها، بازی‌ها، ویجت‌ها و … به حافظه مموری کارت یا بالعکس (به حافظه داخلی خود گوشی) را دارا می‌باشد. البته باید توجه داشت که با نصب این برنامه نباید انتظار داشت که بتوان تمام برنامه‌ها را به مموری کارت انتقال داد اما در حال حاضر بیشتر برنامه‌ها از قابلیت انتقال به مموری پشتیبانی می‌کنند.

 

App 2 SD Pro در پلی استور


کاربردی مدیریتی:

فایل‌های آفیس خود را در گوشی خود مشاهده کنید، ویرایش کنید، پرینت بگیرید و به اشتراک بگذارید! این برنامه توانایی پشتیبانی از فایل‌های ورد، مایکروسافت اکسل و پاورپوینت را دارا می‌باشد. همچنین امکان مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف نیز در نرم‌افزار وجود دارد.

 

OfficeSuite Pro در پلی استور

مسیریابی و ناوبری:

این مسیریاب با امکانات فوق‌العاده زیادی که دارد و همچنین پشتیبانی و داشتن نقشه آفلاین فارسی و سه‌بعدی شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم می‌تواند تبدیل به انتخاب اول کاربران ایرانی شود. همچنین اطلاع از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر از جمله امکانات Sygic است.

 

 Sygic در پلی استور

دوربین:

Camera ZOOM FX نام برنامه‌ای کاربردی و حرفه ای به منظور استفاده از دوربین در گوشی‌های اندروید است. این نرم‌فزار به شما امکانات یک دوربین کاملا حرفه‌ای از قبیل لرزش‌گیر، تایمر پیشرفته، زوم 6X، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته‌های رایگان، فریم‌های مختلف، ارسال عکس به شبکه‌های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فوکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، حالت سیاه و سفید و…. را می‌دهد. همچنین افزونه‌های مختلفی هم برای افکت دادن به عکس‌های مختلف برای این برنامه نوشته شده است.

 

Camera ZOOM FX در پلی استور

پشتیبان گیری:

Titanium Backup Pro از کامل‌ترین برنامه‌های اندرویدی برای پشتیبان گیری به شمار می‌آید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم‌افزارهای سیستمی و نصبی، تنظیمات مختلف، اطلاعات مموری و… فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی نمایید. از جمله ویژگی‌های مهم این برنامه نیز می‌توان به فرستادن بکاپ با ایمیل و حفاظت از آن در مقابل پاک شدن اشاره نمود.

 

Titanium Backup Pro در پلی استور

8 در مورد “10 برنامه داغ اندرویدی”

  1. ب م از تهران

    برای اندروید 4.1 برنامه دانلود منیجر چی موجود هست؟ برای دانلود اپدیتهای خود گوشی میخوام

    چون نتم 256 هست!

    مرسی بابت راهنماییهاتون

  2. سلام
    گوشی من htc wildfire s هست .کسی برنامه ای سراغ داره که برنامه از لپ تاپ به گوشی بریزم و به SD گوشی بره نه به حافظه داخلی
    چون حافظه داخلی گوشی هر بار اعلام می کنه حافظه کمه
    در واقع برنامه ای میخوام که بتونم برنامه هام رو از لپ تاپ بریزم به مموری گوشی و نخوام هر بار برای این کار به مغازه ها مراجعه کنم تا برام روی مموری گوشی بریزن

  3. البته تو بخش file manager من برنامه bluetooth file transfer رو پیشنهاد میکنم میتونه خیلی از کاراتون رو راحت کنه .

    1. پیشنهاد بسیار خوبیه اما شخصا ترجیح میدم از این برنامه به عنوان یه ابزار جداگانه مدیریت bluetooth استفاده کنم (که البته واقعا تو زمینه از برترین ها هست) اما 10 تا برنامه فوق فورس بیشتری ایجاد میکردن برای معرفی

      از این به بعد در بازه های زمانی مختلف برنامه ها و بازیهای مختلف آندروییدی معرفی میشن که توی اونا قطعا به این برنامه کاربردی هم اشاره خواهم کرد

      موفق باشید

  4. از مطالب اموزنده و مفیدتون کمال تشکر را دارم .
    امیدوارم سایت هرروز بیشتر پیشرفت کند و جزو یکی از سایت های برتر باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH