هوکو

با بهترین پاوربانک‌های هوکو آشنا شوید (آبا‌ن‌ ماه ۹۷)

اسمارت فون‌ها دارای قابلیت‌های زیادی هستند و از تکنولوژی‌های بسیاری بهره‌مندند. اما با این حال ضعف بزرگی دارند که هنوز هم به‌طور جامع برطرف نشده. برای همین پاوربانک‌ها تولید شد‌ه‌اند تا این ضعف را برطرف سازند. با کمک این دیوایس‌ها می‌توانیم تا چند بار و حتی چندین بار موبایل هوشمندمان را به‌صورت کامل شارژ کنیم. اگر می‌‌خواهید با بهترین پاور بانک‌های هوکو آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.


B24

هوکو

اگر جز آن دسته از کاربران هستید که چند گجت در اختیار دارند و می‌خواهند به‌طور هم‌زمان این دیوایس‌ها را شارژ کنند، در نتیجه باید B24 را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده سه درگاه خروجی را برای دستگاه خود در نظر گرفته تا بتوانید ۳ تا از گجت‌های‌تان را فول‌شارژ کنید و در عین حال در وقت‌ نیز صرفه‌جویی قابل‌توجهی نمایید. روی بدنه هم نشانگری از نوع ال‌ای‌دی در نظر گرفته شده که وضعیت شارژ خود پاوربانک را نشان می‌دهد و با استناد بر آن می‌توانید در صورت لزوم شارژر همراه هوکو را به برق متصل کنید. اما گذشته از این قابلیت‌ها، اصلی‌ترین دلیل برای خرید B24، ظرفیت بالای آن است. سازنده برای این محصول از ظرفیت رضایت‌بخش ۳۰ هزار میلی‌آمپری بهره برده که نیاز هر کسی را برآورده می‌کند و قادرید تا چندین بار دیوایس‌هایی از قبیل اسمارت فون و تبلت را شارژ نمایید. به‌لطف تکنولوژی شارژ سریع، باتری گوشی‌های هوشمند با سرعت زیادی شارژ خواهد شد و در مدت زمان کمی دستگاه برای استفاده مجدد آماده می‌شود. ساعت هوشمند یا مچ‌بند هوشمند در اختیار دارید و می‌خواهید آن‌ها را شارژ کنید؟ با خرید B24 مشکلی نخواهید داشت و این پاور بانک حتی کوچک‌ترین باتری‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

B3

هوکو

طراحی ساده یکی از اصل‌های کمپانی هوکو در ساختن محصولات است و این موضوع به‌وضوح در B3 نشان داده می‌شود. این دیوایس با دیزاین ساده و نسبتا جذابی به بازار روانه شده و از این رو به انتخاب بسیاری از مشتریان لوازم‌ جانبی موبایل تبدیل گشته. گفتنی‌ست این پاور بانک غول آسا نیازهای اکثر کاربران را پوشش می‌دهد و می‌تواند همراه خوبی برای یوزرها باشد. در حقیقت تولیدکننده ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری را برای این گجت فراهم نموده تا بهترین پرفورمنس را ارایه دهد و کاربران این امکان را دارند تا گوشی هوشمندشان را تا چند بار فول‌شارژ کنند. قرار گرفتن درگاه‌های خروجی متعدد در یک پاور بانک از اهمیت زیادی برخودار است. به این ترتیب هوکو برای مدل B3 دو درگاه خروجی در نظر گرفته و می‌توانید به‌صورت هم‌زمان دو گجت را شارژ نمایید. به‌جای این‌که نشان‌گر ال‌ای‌دی وضعیت شارژ پاور بانک را گوشزد کند، تولیدکننده از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی بهره برده که به‌صورت دیجیتالی درصد باتری را به‌نمایش می‌گذارد. هوکو از یک چراغ‌قوه هم برای B3 استفاده نموده که در زمان‌های اضطراری به‌ کارتان می‌آید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

B20A

هوکو

برعکس اغلب مدل‌های هوکو که با دیزاین بسیار ساده‌ای روانه بازار می‌شوند، تولیدکننده در این مدل از این اصل فاصله گرفته و یک دیزاین پرزرق و برق را برای پاور بانک خود در نظر گرفته. این طراحی نظر هر کسی را جلب می‌کند و می‌تواند دلیلی برای خرید B20A باشد. از این گذشته، ابعاد و وزن مناسب شارژر همراه باعث شده تا به‌راحتی در دست جای بگیرد و مشکلی در هنگام حمل و نقل برای کاربران ایجاد نکند. هم‌چنین B20A در جاهای کوچک به‌سادگی قرار می‌گیرد. ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری پاور بانک به این معناست که امکان شارژ اسمارت فونی حدود ۳ هزار میلی‌آمپری را تا ۶ بار دارید. در نتیجه اگر عاشق سفر کردن هستید و جز کاربران ماجراجو به حساب می‌آیید، حتما اقدام به خرید B20A کنید. هوکو برای این‌که وقت‌تان تلف نشود و به‌صورت همزمان بتواند دیوایس‌های مختلفی را شارژ کنید، از دو درگاه خروجی در پاور بانک خود سود جسته. سازنده چینی به جای نشان‌گر ال‌ای‌دی، از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی استفاده کرده که میزان شارژ باقی‌مانده پاور بانک را به‌صورت درصد نشان می‌دهد. گفتنی‌ست گوشی‌های هوشمند برای B20A از اهمیت بالایی برخودار هستند و به همین سبب با سرعت بیش‌تری شارژ خواهند شد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

B3 15000mAh

هوکو

سری ‌B3 از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند هستند که آن‌ها را تبدیل به گزینه‌ای دوست‌داشتنی در بازار پاور بانک‌ها کرده. به‌طور کل اگر مایل به دریافت یک شارژر همراه همه‌کاره و با ظرفیت بالا هستید، حتما باید نگاهی به خانواده B3 بیندازید. تولیدکننده از ظرفیت ۱۵ هزار میلی‌آمپری در این مدل بهره برده که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند و از طرفی به‌وسیله ابعاد و وزن مناسب، برای ماجراجوها و علاقه‌مندان به سفر پاور بانکی جذاب است. B3 15000mAh از دو درگاه خروجی استفاده می‌کند که به شما امکان شارژ دو دیوایس را به‌صورت هم‌زمان می‌دهد. در نتیجه در وقت‌تان صرفه‌جویی خواهید کرد. نمایشگری ال‌سی‌دی هم جایگزین نشان‌گر ال‌ای‌دی شده تا میزان باتری خود شارژر همراه را به‌صورت دقیق‌تری زیرنظر داشته باشید و در صورت لزوم آن را شارژ نمایید. ضمنا چراغ‌قو‌ه‌ای هم برای B3 15000mAh در نظر گرفته شده تا در مواقع اضطراری از آن بهره ببرید.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH