نوکیا 106 به عنوان جدیدترین فیچرفون کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال معرفی شد

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال در کنار رونمایی از دو رنگ جدید برای گوشی نوکیا 230، از جدیدترین فیچرفون خود به نام نوکیا 106 پرده برداشت. این گوشی در واقع یک محصول کاملا اقتصادی با کم‌ترین امکانات و عملکردهای پایه بوده که حتی به یک دوربین خشک و خالی هم مجهز نشده است. برای آشنایی هرچه بیش‌تر با این تازه وارد همراه آی‌تی‌رسان باشید.

به عنوان اصلی‌ترین ویژگی این نوع گوشی‌ها، کمپانی تولیدکننده قول داده که با یک بار شارژ می‌توان برای زمانی طولانی مدت از این گوشی استفاده کرد. باتری این دستگاه می‌تواند انرژی مورد نیاز برای 15.7 ساعت مکالمه بر بستر شبکه 2G و یا 21 روز حالت آماده به‌کار یا همان استندبای را در خود ذخیره کند. این باتری ظرفیتی معادل 800 میلی آمپر ساعت داشته و قابلیت جداسازی از دستگاه را دارد. در زیر این باتری نیز دو درگاه تعبیه شده برای سیم کارت‌ها (از نوع مینی) قرار گرفته است. ضمن آن‌که باید به وجود یک چراغ قوه کوچک (flashlight) در این محصول اشاره کنیم. یک نمایشگر رنگی 1.8 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 160 در 128 پیکسل (QQVGA) همراه نوکیا 106 شده است.

به لطف استفاده از حافظه‌های جدید می‌توان تا 2 هزار مخاطب و 500 پیام متنی را در نوکیا 106 ذخیره کرد. شایان ذکر است که به کمک درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیز می‌توان از رادیو آن بهره‌مند شد. قطعا خوشحال خواهید شد که بدانید بازی محبوب و کلاسیک “Snake Xenzia” یا همان مار بازی خودمان در این گوشی حضور دارد. هم‌چنین نسخه آزمایشی بازی‌هایی نظیر نیترو ریسینگ (Nitro Racing)، دنجر دش (Danger Dash)، تتریس (Tetris) و دیگر بازی‌های مختلف در این دستگاه به صورت پیش‌فرض نصب شده است. قرار است گوشی نوکیا 106 از هفته آینده در رنگ خاکستری تیره و با قیمت 20 دلار وارد بازارهای جهانی شود. دیگر موارد قابل ذکر درباره این محصول به شرح زیر است:

  • ابعادی معادل 111.15 میلی‌متر طول، 49.5 میلی‌متر عرض و 14.4 میلی‌متر ضخامت
  • وزن 70.2 گرمی (به همراه باتری)
  • پردازنده مدیاتک 6261D
  • 4 مگابایت رم
  • دو بانده، EGSM 900/1800
  • درگاه میکرو USB برای شارژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH