ای‌دیتا

با بهترین هاردهای اکسترنال‌ ای‌دیتا آشنا شوید (آبان‌ ماه 97)

استفاده از گجت‌های گوناگون و محتواهای مختلف باعث شده تا کاربران دنیای امروزه به اطلاعات عظیمی دسترسی پیدا کنند که ذخیره همه آن‌ها دردسری مجزا به‌حساب می‌آید. برای حل این مشکل را‌ه‌کارهایی ارایه شده‌اند که یکی از آن‌ها، خرید هارد دیسک اکسترنال است. کمپانی‌های زیادی به ساخت این محصولات می‌پردازند و بدون شک ای‌دیتا جز برندهای برتر بازار است. اگر می‌خواهید با بهترین هاردهای اکسترنال‌ این شرکت آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


HD710M Pro

ای‌دیتا

ای‌دیتا در ساختن دیوایس‌های باکیفیت مهارت دارد و خوش‌بختانه HD710M Pro از این قانون نانوشته پیروی می‌کند. وزن اندک و ابعاد مناسب راحتی بیش‌تری را در حین استفاده از این هارد برای کاربران به‌ ارمغان می‌آورد و می‌توانید با خاطری آسوده مدل ای‌دیتا را با خود حمل کنید. HD710M Pro بدون دردسر در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و در برابر بسیاری از عوامل مقاومت می‌نماید. تولیدکننده تایوانی ظرفیتی ۲ ترابایتی برای گجت در نظر گرفته تا یوزر در کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه شود. نوع رابط نیز با توجه به جدیدترین تکنولوژی‌ها تولید گشته و یکی از بالاترین سرعت‌ها را ارایه می‌دهد. در نتیجه دیگر نیازی نیست برای انتقال دیتاهای مورد علاقه خود مدت زمان زیادی صبر کنید و وقت‌تان را تلف کنید. مقاومت HD710M Pro در برابر آب موجب می‌شود تا قادر به حمل هارد دیسک اکسترنال در مکان‌های مرطوب و حتی زیر باران باشید. گفتنی‌ست ای‌دیتا به دیزاین هم اهمیت زیادی داده و ظاهری ارتشی و حرفه‌ای را برای HD710M Pro تدارک دیده است.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

HD720

ای‌دیتا

در حقیقت ظرفیت هارد دیسک اکسترنال اصلی‌ترین دلیل برای خرید آن به شمار می‌رود و با توجه به بازار متنوع این محصولات، هر کس می‌تواند براساس نیاز خود مدلی را برگزیند. با این همه، اگر مایل باشید بهترین‌ها را در اختیار داشته باشید و از کیفیت بالای گجت‌ها لذت ببرید، باید دیوایسی از ای‌دیتا را خریداری نمایید. به‌عنوان مثال این مدل با ظرفیت ۲ ترابایت تقریبا نیاز اکثر کاربران را برطرف می‌کند و می‌تواند انبوهی از اطلاعات را در HD720 ذخیره نمایید. رابط یو‌اس‌بی ۳ سرعت کم‌نظیری را در حین انتقال اطلاعات رقم خواهد زد و در نتیجه در وقت صرفه‌جویی می‌شود. مقاومت در برابر آب شیرین، شوک، ضربه و… موجب متمایز شدن HD720 با دیگر مدل‌های بازار شده و یکی از انتخاب‌های اول یوزرهای ماجراجو و عاشق سفر شمرده می‌شود. پس اگر شما هم در مکان‌های مرطوب زندگی می‌کنید یا به‌طور مداوم در زیر باران هستید، حتما HD720 را در سبد خرید خود قرار دهید. گذشته از این، دیزاین محصول نیز قابل توجه است و به‌خوبی مقاومت دستگاه را به رخ می‌کشد. ای‌دیتا رنگ‌های متفاوتی را هم برای HD720 تدارک دیده تا برطبق سلیقه خود هارد دیسک اکسترنال آینده خود را انتخاب نمایید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

HV620S

ای‌دیتا

ظرفیت بالای هارد دیسک اکسترنال رضایت بیش‌تر کاربران را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل ای‌دیتا از ظرفیتی ۲ ترابایتی برای هارد خود بهره برده تا شما با کمبود مواجه نشوید و در عین حال دیوایسی کاملا حرفه‌ای داشته باشید. طراحی ساده، اما جذاب HV620S یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی آن شمرده می‌شود که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. هم‌چنین نشان‌گری روی بدنه تعبیه شده تا وضعیت انتقال اطلاعات را نشان دهد. به این ترتیب با یک نگاه می‌توانید از اوضاع و احوال هارد اکسترنال اطلاع یابید. وزن بسیار کم (اندکی بیش‌تر از یک اسمارت فون غول‌پیکر) و ابعاد بسیار مناسب موجب گشته تا HV620S به انتخاب اول کاربران عاشق سفر تبدیل شود. این دیوایس تایوانی به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و حتی بدون دردسر در دست هم جای خواهد گرفت. رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ سرعت باورنکردنی را رقم می‌زند و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را برای انتقال اطلاعات‌تان تلف کنید. HV620S از طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌نماید و در این صورت گروه زیادی از کاربران می‌توانند از این هارد دیسک اکسترنال کارآمد بهره ببرند. لبه‌های دیوایس نیز به‌صورت برآمده طراحی شده‌اند تا بر اثر مرور زمان روی بدنه خط‌و‌خش نقش نبندد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

HD710 Pro

ای‌دیتا

سری HD جز بهترین خانواده‌های هارد دیسک اکسترنال بازار به حساب می‌آیند و تا حالا توانسته‌اند فروش زیادی را تجربه کنند. در حقیقت مقاومت این دسته از هاردها باعث محبوبیت بالای‌شان شده. به این ترتیب مطمئن هستید که محصول عمر بالایی خواهد داشت و تا سال‌ها نیازی به خرید مجدد یک هارد دیسک اکسترنال ندارید. دیزاین محصول مقاومت آن را به نمایش می‌گذارد و قبل از خرید هم حس اطمینانی را در یوزر ایجاد می‌کند. ظرفیت ۱ ترابایتی نیاز گروهی بزرگی از کاربران را برطرف می‌نماید و با توجه به رابط جدید گجت، اطلاعات با سرعت بسیاری منتقل می‌شوند و دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد. مدام در زیر باران هستید و در مکان‌های مرطوب زندگی می‌کنید؟ اصلا مشکلی نیست. HD710 Pro در برابر آب شیرین مقاومت خوبی دارد و هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد. ضدضربه و ضدشوک بودن هارد راحتی بیش‌تری را برای یوزر در حین استفاده به ارمغان می‌آورد و نیازی نیست نگران از دست دادن اطلاعات خود باشید.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH