گوگل پیکسل 3 ایکس ال با اندروید 10 (اندروید Q) در گیک‌بنچ رویت شد!

چند وقتی از عرضه نسخه نهایی اندروید 9 یا همان اندروید P می‌گذرد و بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل را برای برخی از گوشی‌های خود منتشر کردند. در حالی که تعداد گوشی‌های مجهز به این نسخه از اندروید به تعداد انگشتان دو دست نمی‌رسد، گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال با اندروید 10 یا همان اندروید Q در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد.

اولین گوشی‌هایی که اندروید 9 را دریافت کردند، پیکسل‌های گوگل بودند و این چیز عجیبی نیست. گوگل نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را ماه ژوئن و عرضه رسمی آن را از ماه اکتبر آغاز کرد. حالا چشم‌ها منتظر مانتین‌ویو و توسعه نسخه جدید این سیستم‌عامل با نام اندروید 10 و یا همان اندروید Q است. البته هنوز این نام‌ها تایید نشده و فعلا در حد حدس و گمان هستند. با این حال حضور نسخه‌ای از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در بنچمارک گیک‌بنچ که جلوی نسخه سیستم‌عامل آن عبارت اندروید Q درج شده بود، نشان از این دارد که نسخه اولیه و آزمایشی این سیستم‌عامل آماده شده و در حال تست شدن است.

دیگر موارد این تصویر مانند تراشه کوالکام اسنپدراگون، رم 4 گیگابایتی و البته امتیازهای به دست آمده دقیقا همان‌هایی است که انتظارش را داشتیم. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی درباره اندروید Q نداریم، اما برخی چیزها توسط گوگل اعلام شده و می‌دانیم که تمام دیوایس‌های مجهز به این نسخه، کاملا با پروژه تربل (به منظور دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها) سازگار خواهند بود. هفته پیش گوگل اعلام کرد گوشی‌های عرضه شده با اندروید Q به‌روزرسانی‌ها را سریع‌تر از همیشه دریافت خواهند کرد. ضمن آن‌که کدهای منبع AOSP (مخفف عبارت Android Open Source Project که به معنای پروژه منبع باز اندروید است) نیز اصلاح شده‌اند تا به این ترتیب توسعه‌دهندگان بتوانند خود را برای به‌روزرسانی‌های آتی سیستم‌عامل اندروید، پیش از انتشار رسمی آن آماده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH