ال‌جی Bendi می‌تواند رقیب سرسختی برای سامسونگ گلکسی X باشد

نام گوشی تاشوی ال‌جی مجددا مطرح شده و این‌بار در منابع مربوط به اسناد رسمی پتنت به چشم می‌خورد. ال‌جی Bendi می‌تواند همان نامی باشد که کمپانی کره‌ای برای نخستین گوشی تاشوی خود برگزیده است. اکنون امیدواریم که ال‌جی‌ بندی بتواند با سامسونگ گلکسی X رقابت نماید؛ اگرچه نام گوشی تاشوی ال‌جی به‌وضوح توان رقابت با هندست تاشوی سامسونگ را ندارد.

وب‌سایت letsgodigital نام ال‌جی بندی را در سند ثبت یک پتنت کشف کرد. این سند تنها دربردارنده نام ال‌جی بندی نبود و اسامی دیگری شامل Solid ،Solids ،XB و XF را نیز شامل می‌شد. این اسامی یک روز پس از ثبت گروهی از سایر نام‌ها شامل Flex ،Foldi و Duplex توسط ال‌جی ظاهر شدند.

در حالی‌که ال‌جی سرگرم کار بر روی اسامی متعددی است؛ سامسونگ در راستای طراحی نخستین گوشی تاشوی واقعی بازار سرسختانه تلاش می‌کند. سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده که می‌خواهد در زمینه عرضه نخستین اسمارت‌فون تاشوی واقعی به بازار پیش‌قدم باشد. به‌نظر می‌رسد که ال‌جی زمان خود را صرف تمرکز بر قرار دادن محصول در مسیری درست نموده است.

مدیرعامل ال‌جی موبایل به سایت خبری کره‌ای یونهاپ گفت: ” در عوض عرضه گوشی تاشو برای نخستین بار در جهان، این هندست را زمانی به بازار ارایه خواهیم کرد که بتوانیم شاخص بهره‌وری به هزینه مشتریان را به حد کفایت ارتقا دهیم.”

1 در مورد “ال‌جی Bendi می‌تواند رقیب سرسختی برای سامسونگ گلکسی X باشد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH