کیس محافظ نوکیا 9 PureView شایعات پیرامون وجود دوربین پشتی پنج‌گانه را تایید می‌کند

اگرچه با توجه به عدم تکامل نرم‌افزار دوربین، معرفی اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView احتمالا به اوایل سال 2019 موکول شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که طراحی این هندست تا حد زیادی نهایی شده و تنها چند هفته پس از نمایش یک کیس محافظ برای گوشی، اکنون نمونه جدیدی در وب‌سایت آمازون به چشم می‌خورد.

متاسفانه کیس موردنظر همراه با تصاویر اسمارت‌فون به نمایش گذاشته نشده است؛ بنابراین طراحی پنل جلویی دستگاه قابل‌مشاهده نیست. با این‌حال برش‌های بخش پشتی کیس موید ظاهر عجیب وغریب ماژول دوربینی هستند که پیش‌تر نیز تصاویری از آن منتشر شده بود. بایستی خاطرنشان کرد که این هندست احتمالا از دوربین پشتی پنج‌گانه بهره خواهد برد و هر یک از دوربین‌ها نیز عملکرد متفاوتی را ارایه خواهند داد. یک فلاش LED بزرگ و سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز این مجموعه را همراهی می‌کنند. بعلاوه این سیستم با مشارکت کمپانی زایس اپتیکس توسعه یافته است؛ بدان معنا که حروف این نماد تجاری نیز در نوکیا 9 PureView مشاهده خواهند شد.

به غیر از سیستم دوربین نسبتا چشمگیر، شایعات ادعا می‌کنند که پرچم‌دار نوکیا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت کوالکام به‌همراه 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 6 گیگابایت رم خواهد بود. بعلاوه یک تصویر جدید نشان می‌دهد که این هندست با سیستم‌عامل اندروید 9 پای ارایه خواهد شد. این نرم‌افزار احتمالا به‌عنوان جزئی از برنامه اندروید وان به‌صورت خام و دستکاری نشده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعلاوه این کیس خاص به حضور جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت پایینی گوشی اشاره می‌کند.

در حال حاضر هنوز زمان دقیق رونمایی بین‌المللی از نوکیا 9 PureView مشخص نشده است. بر اساس اکثر اطلاعات جدید، کمپانی HMD Global که اسمارت‌فون‌های نوکیا را تولید می‌کند قصد دارد تا پس برگزاری نمایشگاه CES 2019 در ماه ژانویه و پیش از برپایی کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) در ماه فوریه، رویداد معرفی محصولات خود را برگزار نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH