پیش‌بینی‌های شگفت‌انگیز تحلیل‌گران پیرامون سامسونگ گلکسی S10

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده با آغاز فروش اسمارت‌فون پرچم‌دار سامسونگ در سال 2019 این کمپانی می‌تواند گوشی گلکسی S10 خود را در 4 مدل مختلف عرضه نماید. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر فروش 3 مدل مجزا به گوش رسید و اکنون ظاهرا چهارمین مدل متعلق به پیشرفته‌ترین محصول از این سری است. در حال حاضر برخی تحلیل‌گران مشغول گمانه‌زنی و پیش‌بینی ویژگی‌های این مدل خاص هستند.

گزارش قبلی اعلام کرد که این مدل اسمارت‌فون گلکسی S10 مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی و مجموعا 6 دوربین خواهد بود که 4 عدد از آن‌ها در پشت گوشی و 2 عدد دیگر نیز در قسمت جلویی دستگاه قرار دارند. بعلاوه این نسخه از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تحلیل‌گران موسسه GF Securities معتقدند که این مدل گلکسی S10 از 12 گیگابایت رم بهره خواهد برد که میزان قابل‌ملاحظه‌ای به‌شمار می‌آید. همچنین این هندست احتمالا دارای 1 ترابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این 1 ترابایت صرفا متعلق به حافظه‌داخلی دستگاه است یا به وجود 512 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌همراه کارت حافظه میکرو اس‌دی 512 گیگابایتی اشاره دارد؛ چرا که فبلت گلکسی‌نوت 9 نیز با تبعیت از چنین الگویی با ظرفیت حافظه 1 ترابایتی در دسترس مشتریان قرار گرفت.

بهره‌مندی اسمارت‌فون از 12 گیگابایت رم نیز واقعا جذاب خواهد بود. در صورت صحت پیش‌بینی مطرح شده، این هندست احتمالا برای نخستین بار با چنین مشخصه‌ای عرضه می‌شود. برخی سازندگان، اسمارت‌فون‌هایی با 10 گیگابایت حافظه رم را تولید نموده‌اند؛ اما این هندست‌ها هنوز وارد بازار نشده‌اند. تا زمان انتشار اطلاعات بیش‌تر پیرامون پیکره‌بندی‌های رم و حافظه‌داخلی اسمار‌ت‌فون پرچم‌دار آینده سامسونگ، صحبت‌های مطرح شده را صرفا به‌عنوان یک شایعه مدنظر قرار دهید.

1 در مورد “پیش‌بینی‌های شگفت‌انگیز تحلیل‌گران پیرامون سامسونگ گلکسی S10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH