نوبیا رد مجیک مارس با اسنپدارگون 845 و 10 گیگابایت رم معرفی شد

کمپانی چینی نوبیا که از زیر برندهای ZTE محسوب می‌شود، از یک اسمارت‌فون جدید گیمینگ رونمایی کرد. این هندست از خانواده Red Magic محسوب می‌شود که یکی از محبوب‌ترین سری‌های این کمپانی است.

نوبیا رد مجیک مارس ظاهری مشابه با نسل قبلی این خانواده دارد که اوایل سال جاری میلادی در نمایشگاه IFA معرفی شد. این موضوع به معنای مجهز بودن به یک نوار LED در کیس پشتی و یک طرح رنگی است که از مشخصه‌های دیوایس‌های مخصوص به بازی محسوب می‌شوند.

نوبیا رد مجیک مارس از مشخصات سخت افزاری خوبی بهره‌مند است. چیپست مورد استفاده در این هندست اسنپدراگون 845 خواهد بود که با 6، 8 یا 10 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 همراهی می‌شود. حافظه داخلی مورد استفاده در رد مجیک مارس از نوع UFS 2.1 بوده که در نسخه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی استفاده خواهد شد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون گیمینگ 16 مگاپیکسل وضوح دارد و در بخش سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید 9 پای برعهده دارد.

مشخصات این اسمارت‌فون تقریبا مشابه سایر موبایل‌های گیمینگ موجود در بازار است، با این حال رد مجیک مارس از یک ویژگی منحصر به فرد بهره‌مند است. این هندست به کلیدهای خازنی در کناره تلفن همراه مجهز شده است که عملکردی مشابه با سنسورهای التراسونیک به کار رفته در ایسوس ROG دارند. هم‌چنین یک گیم پد به همراه این اسمارت‌فون عرضه می‌شود که به پایین دستگاه و پورت USB نوع C متصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به پشتیبانی از force feedback، بلندگوهای DTS 7.1 و مانیتورینگ پیشرفته سخت افزار اشاره کرد.

مطابق معمول این سازنده چینی اسمارت‌فون خود را در بازارهای غربی عرضه نخواهد کرد، با این حال قیمت در نظر گرفته شده در چین برای رد مجیک مارس بسیار مناسب است. نسخه پایه این هندست با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه شده و 389 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه‌های 8/128 و 10/256 گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت 461 و 575 دلار فروخته خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH