سیلیکون پاور

بهترین فلش‌مموری‌های سیلیکون‌ پاور را بشناسید (آذرماه 97)

اطلاعات در دنیای مدرن نقشی اساسی را ایفا می‌کنند و در همه‌جا به‌چشم می‌خورند. وقتی می‌خواهیم به آخرین موزیک‌ها دسترسی داشته باشیم، زمانی که از جدیدترین اخبار اطلاع می‌یابیم و… در تمام این شرایط باید به سرورها و مراکز داده‌ها متصل شویم و دیتاهایی را دانلود یا آپلود کنیم. برای همین ذخیره این حجم از اطلاعات به مصیبتی بزرگ تبدیل شده است. خوش‌بختانه گجت‌های بسیاری برای حفظ دیتاها به بازار عرضه شده‌اند که یکی از آن‌ها فلش‌مموری نام دارد. اگر به‌دنبال بهترین‌های این حوزه هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Mobile C80

سیلیکون پاور

دیزاین بخش مهمی برای تمام محصولات مخصوصا لوازم دیجیتال مصرفی به حساب می‌آید و تولیدکنندگان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. سیلیکون پاور هم جز همین برندها شمرده می‌شود و طراحی مدرن را اولویت کار خود قرار داده. Mobile C80 فلش‌مموری محبوب و چشم‌گیری است که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. بدنه فلزی به شما اطمینان می‌دهد که این مدل در برابر بسیاری از عوامل مقاوم است و عمر بالایی خواهد داشت. وزن و ابعاد مناسب راحتی هنگام استفاده را برای یوزر به ارمغان آورده و برای مثل می‌توانید بدون دردسر Mobile C80 را به سفر ببرید. اما جدای از این‌ها، ظرفیت ۶۴ گیگابایتی دیوایس دلیل اصلی برای خرید آن محسوب می‌گردد. در نتیجه قادرید فیلم‌ها، عکس‌ها و حتی بازی‌های مورد علاقه خود را در Mobile C80 ذخیره کنید و به‌سادگی دیتاهای ضروری خود را حمل نمایید. رابط نقش کلیدی را در سرعت انتقال اطلاعات بازی می‌کند و از این رو سیلیکون پاور Mobile C80 را به رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ مجهز کرده. به این ترتیب می‌توانید دیتاهای عظیم را در کم‌تر از ۳۰ ثانیه انتقال دهید. پس فلش‌مموری مذکور در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کند و دیگر لزومی ندارد دقیقه‌های زیادی برای رد و بدل شدن اطلاعات تلف شود. خوش‌بختانه Mobile C80 از طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌کند و تقریبا تمام کاربران قادر به استفاده از محصول سیلیکون پاور خواهند بود.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

X31

سیلیکون پاور

برای یک گجت قابل‌حمل هیچ چیز مهم‌تر از ابعاد و وزن نیست و فلش‌مموری‌ها نیز از این قانون نانوشته پیروی می‌کنند. سیلیکون پاور نیز به این مسئله اهمیت می‌دهد و توانسته محصولی بسیار سبک و با ابعاد مناسب را روانه بازار کند. X31 راحتی در حین استفاده را فراهم می‌آورد و به‌لطف سوراخ تعبیه شده روی بدنه آن می‌توانید فلش‌مموری را به وسایل دیگر خود متصل نمایید. گذشته از این، بدنه دستگاه حس خوبی را هنگام لمس منتقل می‌کند و نوید از مقاومت مطلوب دیوایس می‌دهد. در نتیجه X31 عمری طولانی خواهد داشت و تا مدت‌ها نیازی به خرید مجدد فلش‌مموری ندارید. ظرفیت ۶۴ گیگابایتی گجت، اصلی‌ترین دلیل برای خرید محصول سیلیکون پاور به شمار می‌آید و رابط یواس‌بی ۳ هم یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی بازار محسوب می‌شود. به این ترتیب لزومی ندارد وقت‌تان را برای انتقال اطلاعات تلف کنید. گفتنی‌ست با توجه به ظرفیت فلش‌مموری مشکلی در ذخیره اطلاعات حجیمی از جمله: فیلم‌ها، بازی‌ها و برنامه‌ها نخواهید داشت و دیتاهای ضروری‌تان حفظ می‌شوند. از قلم نیافتد که X31 از سیستم‌عامل‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و برای همین طیف وسیعی از کاربران قادر به استفاده از فلش‌مموری مذکور خواهند بود.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

Blaze B02 USB 3.1 Gen 1 SuperSpeed

سیلیکون پاور

همه به زمان خود اهمیت می‌دهیم و برای آن ارزش قائلیم و برای همین همیشه سعی می‌کنیم تا از محصولاتی استفاده کنیم که در وقت‌مان صرفه‌جویی می‌نمایند. سیلیکون پاور نیز به این موضوع اعتقاد دارد و از این رو مدل Blaze B02 USB 3.1 Gen 1 SuperSpeed را با سرعتی کم‌نظیر در انتقال اطلاعات به بازار عرضه کرده. در این صورت نیازی نیست ساعت‌ها برای رد و بدل فیلم‌ها از کامپیوتر به فلش‌مموری منتظر بمانید و وقت‌تان را هدر دهید. این مهم را مدیون رابط یو‌اس‌بی ۳.۱ هستیم که جدیدترین نوع رابط‌ها شمرده می‌شود و در مدل مذکور حضور دارد. ظرفیت ۶۴ گیگابایتی Blaze B02 USB 3.1 Gen 1 SuperSpeed هم به کاربر آزادی زیادی می‌بخشد و می‌توانید بسیاری از فایل‌های مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و آن‌ها را برای همیشه حفظ نمایید. تولیدکننده بدنه‌ای مقاوم برای این محصول در نظر گرفته تا عمر زیادی داشته باشد و کاربر را از دیگر فلش‌مموری‌ها بی‌نیاز کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

Touch T08

سیلیکون پاور

به‌دنبال فلش‌مموری با ظاهری خاص هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد؟ می‌خواهید دیوایسی با ظرفیت بالا و سرعتی کم‌نظیر خریداری نمایید؟ در نتیجه باید Touch T08 را در سبد خریدتان قرار دهید. سیلیکون پاور با استفاده از المان‌های مختلف طراحی، دیزاینی متفاوت را برای گجت خود تدارک دیده تا Touch T08 نظر هر کسی را جلب کند و به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شود. با این همه، این فلش‌مموری به قابلیت‌های گسترده‌ای مجهز شده که آن را به گزینه‌ای مطلوب در بین مدل‌های دیگر بازار تبدیل می‌کند. برای مثال ظرفیت ۶۴ گیگابایتی دستگاه، نیاز اکثر یوزرها را برآورده می‌نماید و حتی می‌توانید به ذخیره فایل‌های حجیم بپردازید. گذشته از این‌ها، مقاومت دستگاه در برابر آب ویژگی دوست‌داشتنی Touch T08 به شمار می‌آید و به شما امکان استفاده از دیوایس در زیر باران و شرایط مرطوب را می‌دهد.

قیمت: ۱۸۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH