ثبت پتنت جدید گوگل از ساعت هوشمندی با قابلیت استفاده از پوست به عنوان تاچ‌پد!

گوگل یک پتنت جدید برای یک ساعت‌ هوشمند را به ثبت رسانده است که از پوست کاربر همانند یک تاچ‌پد به منظور هدایت و اجرای فرمان‌ها استفاده می‌کند. این اختراع جالب مطمئنا به گوگل برای ساخت ساعت ‌هوشمندی با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای به غیر از نشان دادن زمان کمک خواهد کرد. حتی به عنوان یک قدم شمار روزانه دقیق می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

گوگل

ثبت پتنت دستگاه کوچک ورودی مبتنی بر ژست‌های حرکتی (Gesture-Based Small Device Input) که اخیرا در اینترنت به نمایش گذاشته شد، نشان می‌دهد که چگونه یک ساعت هوشمند با آنچه که ماوس‌پد مجازی گوگل نامیده‌ می‌شود، کنترل می‌گردد. این اختراع اساسا توضیح می‌دهد که کاربر چگونه می‌تواند از انگشتانش به عنوان قلم (Stylus) برای برقراری ارتباط با ساعت هوشمند استفاده کند.

این روش نهایتا می‌تواند منجر به ساخت یک ساعت هوشمند منحصربه فرد شود و به کاربران این امکان را دهد تا بسیار راحت‌تر و سریع‌تر به پیام‌های متنی پاسخ داده و ایمیل‌ها را بنویسند. در سند این پتنت نشان داده شده است که چگونه حسگر‌ها با موقعیت تقریبی انگشتان مربوط به هر حسگر، جفت می‌شوند و یک عملکرد کارا و خوب را به نمایش می‌گذارند.

گوگل

البته تجربه ثابت کرده است همه اختراعاتی که روی کاغذ می‌آیند در نهایت به سخت‌افزار بدل نمی‌شوند و ممکن است برای همیشه در کنج ذهن مخترع خاک بخورد ولی اگر گوگل قصد داشته باشد به منظور ترغیب مردم به خرید ساعت‌های هوشمند، برگ برنده‌ای رو کند ناچار است برای آنها یک محیط کاربری جذاب‌تر و روش ارتباطی تاثیر‌گذارتری را ایجاد نماید. شما در مورد این پتنت جدید گوگل چه فکر می‌کنید، آیا ایده خوبی است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH