عرضه ژست‌های تمام‌صفحه و به‌روزرسانی GPU Turbo برای اسمار‌ت‌فون‌های سری P20 هواوی

هم‌اکنون رقابت بسیار پیچیده‌ای در بازار چین برقرار است و این موضوع تولیدکنندگان چینی را وادار کرده تا نسبت به پشتیبانی مناسب از دستگاه‌های خود اطمینان حاصل نمایند. در این میان هواوی نه‌تنها با رقبای غیر چینی سرسختی مانند اپل و سامسونگ رقابت می‌کند؛ بلکه در داخل نیز رقبایی نظیر شیائومی، اوپو و ویوو را پیش رو دارد. امروز وب‌سایت EMUI هواوی رسما اعلام کرد که اسمارت‌فون‌های سری P20 هواوی اکنون در حال دریافت یک بسته به‌روزرسانی هستند که مشخصه اختصاصی GPU Turbo ارتقایافته و ژست‌های تمام‌صفحه نامحدود را به این هندست‌ها اضافه می‌کند.

بر اساس گزارشات، هندست‌های سری P20 هواوی پس از ارتقا به جدیدترین نسخه فریم‌ور می‌توانند از ژست‌های تمام‌صفحه پشتیبانی نمایند. در این حالت با کشیدن لبه‌های صفحه به سمت چپ یا راست می‌توان به اینترفیس پیشین بازگشت. با 2 بار کشیدن لبه‌ها به اینترفیس اصلی باز خواهیم گشت و با کشیدن لبه تحتانی صفحه نیز می‌توان وارد اینترفیس مالتی‌تسکینگ شد.

در حال حاضر پس از ارتقا دستگاه، GPU Turbo به‌روزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند. این مشخصه اکنون مجهز به عملکردی با نرخ فریم بالاتر، فرامین لمسی روان‌تر، مصرف انرژی پایین‌تر و قابلیت کنترل هوشمند دما است.

کاربران سری P20 هواوی می‌توانند به اپلیکیشن Member Service و بخش Service > Upgrade Early Adoption در این برنامه مراجعه نمایند. وب‌سایت EMUI هواوی در روز 10 نوامبر رسما اعلام کرد که اسمارت‌فون‌های هواوی P20 ،P20 پرو، میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، آنر 10، آنر V10 و آنر پلی امروز برای ارتقا رابط کاربری EMUI 9.0 کاملا آماده خواهند بود. EMUI 9.0 از بهینه‌سازی‌ها و عملکرد روان‌تر در 3 مرحله شامل ضربه زدن بر روی نمایشگر، اجرای اپلیکیشن و درک عادات کاربر بهره‌مند خواهد شد. با کلیک کردن کاربر بر روی آیکون صفحه، زمان پاسخگویی سیستم 25.8 درصد کاهش پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH