احتمال عرضه ایرپاد جدید اپل با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم طی 3 ماهه نخست سال 2019

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر مشهور اپل معتقد است که ایرپاد یا همان ایرفون‌ بلوتوثی بی‌سیم این شرکت، محبوب‌ترین ابزارجانبی عرضه شده توسط غول فناوری آمریکایی تا به امروز محسوب می‌شود. بر اساس برآوردهای وی تا سال 2021 فروش این دستگاه به 100 میلیون واحد خواهد رسید که در مقایسه با فروش 16 میلیون دستگاهی سال گذشته بسیار بیش‌تر است. کو می‌گوید که صاحبان فعلی آی‌فون در عوض ارتقا هندست‌های خود ترجیح می‌دهند تا یک جفت ایرپاد را خریداری نمایند.

به گفته یک گزارش جدید، آقای کو پیش‌بینی می‌کند که اپل طی تقویم زمانی 3 ماهه نخست سال 2019 که از روز اول ژانویه آغاز می‌شود، نسخه ارتقایافته ایرپادهای خود را عرضه خواهد کرد. این مدل به احتمال فراوان با قابلیت پشتیبانی از کیس شارژ بی‌سیم ارایه می‌شود. اپل پیش‌تر و در سپتامبر سال 2017 از کیس مذکور رونمایی کرد؛ اما این اکسسوری هنوز به بازار عرضه نشده است.

کو می‌گوید که تولید قاب مخصوص حمل ایرپادهای جدید هزینه بیش‌تری را به‌دنبال خواهد داشت. این کیس از یک برد نیمه منعطف (rigid-flex) با اجزای داخلی ارتقایافته، لولاهای پیشرفته جهت پشتیبانی از طراحی جدید و مقاومت حرارتی بالاتر بهره خواهد برد. بعلاوه به عقیده این تحلیل‌گر، مشخصات بلوتوث ایرپادها نیز به نوبه خود شاهد تغییراتی خواهد بود. انتظار می‌رود اپل کیس جدید حمل ایرپاد را به‌عنوان یک گزینه جداگانه و تنها برای ایرپادهای کنونی به فروش برساند.

نهایتا تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که این ابزارجانبی برای سال 2020 بازطراحی شود. پیش‌تر پیرامون افزودن مشخصه Hey Siri به این ایرفون‌ها صحبت‌هایی مطرح شده است. قابلیت مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا با بیان اصطلاح فوق، دستیار مجازی دستگاه را فعال نمایند. همچنین بر اساس گمانه‌زنی‌ها ایرپادهای بازطراحی شده در مقابل عرق نیز مقاوم خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH