اطلاعاتی تازه در رابطه با آنر View 20

برند آنر هواوی اولین گوشی پرچم‌دار با نمایشگر روزنه‌دار برای قرارگیری دوربین سلفی را در روز 22 ژانویه 2019 در پاریس رونمایی خواهد کرد. در پوستر تبلیغاتی مراسم رونمایی گوشی، با اشاره به این ویژگی و دعوت به تماشای این مراسم، شعار “دیدن آنچه که دیده نشده” (See the Unseen) انتخاب شده است.

آنر

بهترین حدسی که در مورد مدل این هندست می‌توان زد آنر View 20 است و طبعا جانشین مدل پرچم‌دار آنر View 10 محسوب خواهد شد که در ژانویه سال 2018 عرضه شد. بدین ترتیب هندست آنر به اولین گوشی پرچم‌دار دنیا بدل خواهد شد که دارای روزنه واقعی در صفحه نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی است. این هندست نیز همانند دیگر پرچم‌داران از جمله هواوی میت 20 و میت 20 پرو، مجهز به پردازنده قدرتمند کایرین 980 است.

در ابتدا اعلام شد که شرکت سامسونگ با معرفی رسمی گوشی گلکسی A8s دارای دوربین سلفی داخل روزنه نمایشگر، در روز 10 دسامبر، به اولین سازنده هندست با نمایشگر Infinity-O بدل خواهد شد ولی خبری شگفت‌انگیز همه نقشه‌های سامسونگ برای اول بودن را بار دیگر نقش بر آب کرد. گفته می‌شود شرکت لنوو فردا از اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر روزنه‌ای دنیا رونمایی خواهد کرد!

البته هواوی نیز در روز 17 دسامبر اولین گوشی ساخته شده با روزنه دوربین در نمایشگر خود را معرفی خواهد کرد. هندست Nova 4 برای این مهم تحت جراحی مهندسان هواوی قرار گرفته است. با این حال همگی ما بی‌صبرانه مشتاق “دیدن آنچه که دیده نشده” در مراسم روز 22 ژانویه آنر خواهیم ماند تا ببینم بچه‌ اژدهای چینی چه سورپرایزی برایمان در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH