فلش‌مموری

معرفی بهترین فلش‌مموری‌های 32 گیگابایتی بازار (آذرماه 97)

اطلاعات بخش بزرگی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهند. ما در تمام‌مدت در حال آپلود و دانلود دیتاهایی هستیم که بعضا می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. موسیقی‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و دیگر محتواها از جمله اطلاعاتی هستند که هر روز یک‌سری از آن‌ها را ذخیره می‌کنیم یا برای دوستان و افراد دیگر می‌فرستیم. به‌همین دلیل حفظ این دیتاها به مشکلی برای بشریت تبدیل شده که می‌توان آن را تا حدی به لطف گجت‌ها حل نمود. فلش‌مموری‌ها جز همین دیوایس‌ها هستند که مد‌های مختلفی از آن‌ها در بازار به‌چشم می‌خورد. اگر به‌دنبال بهترین فلش‌مموری‌های ۳۲ گیگابایتی هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


ترنسند JetFlash 510G

فلش‌مموری

طراحی برای تمام لوازم دیجیتال بسیار مهم است و برای همین تولیدکنندگان به این موضوع توجه می‌کنند. چراکه دیزاین جذاب، محبوبیت بالا را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد که خوش‌‌بختانه در JetFlash 510G دیده می‌شود. این مدل از یک طراحی ساده و چشم‌گیر بهره جسته که نظر هر کسی را جلب می‌کند و انتخاب اول عاشقان تکنولوژی به شمار می‌آید. البته دیزاین مدرن فقط یک طرف ماجراست. طلای به‌کار گرفته شده روی بدنه محصول ترنسند یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد JetFlash 510G محسوب می‌شود و از این رو به گجتی لاکچری مبدل گشته است. مقاومت گجت برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد و تولیدکننده هم استحکام بدنه را جز اولویت‌های خود قرار داده و JetFlash 510G در برابر عوامل مختلف مقاوم است. به‌عنوان مثال از فلش‌مموری مذکور می‌توانید در مکان‌های مرطوب استفاده کنید و در هر مکانی اطلاعات خود را با سرعت زیاد انتقال دهید. هم‌چنین دیوایس مذکور در شرایط سخت دوام می‌آورد و دیتاهای ضروری‌تان در هر موقعیتی حفظ خواهند شد. گفتنی‌ست JetFlash 510G از سیستم‌عامل‌های محبوب به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و طیف گسترده‌ای از کاربران قادر به بهره‌گیری از محصول ترنسند هستند. جدای از این‌ها، فلش‌مموری اطلاعات‌تان را رمزنگاری نموده و به هیچ‌کس به جز شما اجازه دسترسی به دیتاها را نمی‌دهد.

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

سن‌دیسک Ultra Dual Drive M3.0

فلش‌مموری

سن‌دیسک یکی از برندهای برتر و پرطرف‌دار حوزه فلش‌مموری به حساب می‌آید و تا حالا از محصولات زیادی پرده برداشته. سری Ultra Dual Drive M3.0 جز خانواده‌های موفق این کمپانی شمرده می‌شود که در ظرفیت‌های گوناگون عرضه شده‌اند. ظرفیت ۳۲ گیگابایتی به شما این امکان را می‌دهد تا بخشی از دیتاهای مورد علاقه خود را مثل فیلم‌ها و بازی‌ها ذخیره کنید و آن‌ها را همراه خود داشته باشید. ظاهر جالب دستگاه به یکی از دلایل خرید Ultra Dual Drive M3.0 تبدیل شده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. در حقیقت سن‌دیسک با بهره‌گیری از المان‌های دیزاین مدرن و با کمک عناصر خاص، یک فلش‌مموری جذاب را تدارک دیده که گزینه‌ای مطلوب برای اکثر کاربران به شمار می‌رود. رابط یو‌اس‌بی ۳ سرعتی کم‌نظیر را برای گجت مذکور فراهم نموده و دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها منتظر انتقال دیتاها باشید. هم‌چنین Ultra Dual Drive M3.0 از پلت‌فرم‌های مایکروسافت و اپل پشتیبانی می‌نماید و با بسیاری از کامپیوترها ارتباط برقرار می‌کند. سن‌دیسک اپلیکیشن مخصوصی را برای این فلش‌مموری توسعه داده تا به‌راحتی به مدیریت اطلاعات خود بپردازید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

سیلیکون پاور Touch T35

فلش‌مموری

بسیاری از کمپانی‌ها در تلاش‌اند تا بیش از هر المان دیگری به دیزاین محصولات خود توجه کنند و به این ترتیب قابلیت‌های دیگر نادیده گرفته می‌شوند. اما حساب سیلیکون پاور را از این کمپانی‌ها جدا کنید. این شرکت از یک طراحی جذاب و لاکچری برای Touch T35 بهره برده که از ترکیب فلز و پلاستیکی باکیفیت ساخت شده. در نتیجه این فلش‌مموری گزینه‌ای مناسب برای کاربران عاشق گجت‌های مدرن به حساب می‌آید. مقاومت در برابر آب شیرین باعث شده تا بتوانید از Touch T35 در مکان‌های مرطوب استفاده کنید و در هر وضعیتی اطلاعات‌تان را انتقال دهید. از طرفی این مدل در مقابل شوک و لرزش تاب می‌آورد و در وضعیت‌های سخت از دیتاهای کاربر محافظت خواهد کرد. یوزرهای سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس به‌راحتی امکان بهره‌گیری از Touch T35 را دارند و خوش‌بختانه طیف گسترده‌ای از کاربران قادر به استفاده از فلش‌مموری سیلیکون پاور هستند. گفتنی‌ست وزن بسیار کم و ابعاد مناسب، گجت را به همراهی بی‌نظیر مبدل نموده و حتی می‌توانید آن را در کوچک‌ترین جیب‌ها قرار دهید!

قیمت: ۷۰ هزار تومان

وریتی V803

فلش‌مموری

وریتی به‌خاطر فلش‌مموری‌های جذاب خود محبوبیت زیادی پیدا کرده و همیشه به طراحی محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد. V803 از این قانون تبعیت می‌کند و از کیفیت ساخت بالایی بهره‌مند است. بدنه فلزی یکی از ویژگی‌های چشم‌گیر دستگاه به حساب می‌آید که آن را تبدیل به انتخاب اول بسیاری از کاربران می‌کند. هم‌چنین این بدنه براق در مقابل خط‌و‌خش تاب می‌آورد و همیشه ظاهر زیبای خود را حفظ خواهد نمود. مقاومت در برابر عوامل مختلف دلیل دیگری برای خرید V803 به حساب می‌آید. برای مثال این امکان داده شده تا در مکان‌های مرطوب با گجت وریتی کار کنید و می‌توان گفت اطلاعات‌تان حتی در شرایط سخت از بین نخواهند رفت. خوش‌بختانه V803 از سیستم‌عامل ویندوز و مک به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند و کاربران این پلت‌فرم‌ها قادرند بدون دردسر به انتقال دیتاهای خود بپردازند.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH