سیلیکون پاور

4 تا از بهترین پاوربانک‌های سیلیکون‌ پاور را بشناسید (آذرماه 97)

عاشق سفر کردن هستید و می‌خواهید در طول گشت‌وگذارتان با مشکل باتری روبه‌رو نشوید؟ علاقه زیادی به دیوایس‌های هوشمند دارید و بخش بزرگی از زمان‌تان را صرف کار کردن با این دستگاه‌ها می‌کنید؟ علاقه‌مند به عکاسی هستید، ولی از عمر باتری موبایل خود راضی نیستید، پس شما هم به یک پاور بانک نیاز دارید. با کمک این گجت‌های نسبتا کوچک می‌توانیم نیروی مورد نیاز اسمارت فون‌، تبلت و حتی لپ‌تاپ‌مان را تامین کنیم و آن‌ها را بدون نگرانی به سفر ببریم. اگر می‌خواهید یکی از همین دیوایس‌ها را بخرید و به‌دنبال بهترین‌ مدل‌ها هستید. در نتیجه محصولات سیلیکون پاور را فراموش نکنید. در ادامه با ما همراه باشید.


S200

سیلیکون پاور

به‌طور کلی اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک پاوربانک، ظرفیت آن است. سیلیکون پاور این موضوع را درک کرده و برای گجت خود از ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری بهره برده. به این ترتیب می‌توانید گوشی هوشمندتان را بارها فو‌ل‌شارژ کنید و هم‌چنین به شارژ کردن تبلت‌ها نیز بپردازید. اما قابلیت‌های S200 به همین‌جا ختم نمی‌شوند. تولیدکننده با استفاده از دو درگاه خروجی در زمان کاربر صرفه‌جویی کرده و دیگر لزومی ندارد یکی‌یکی دستگاه‌های مختلف را شارژ نمایید. این امکان داده شده تا به‌صورت همزمان دو گوشی را به S200 متصل کنید. نشان‌گر ا‌ل‌ای‌دی هم فراموش نشده و با کمک آن از وضعیت باتری شارژر همراه باخبر خواهید شد. نمی‌خواهید مدت زمان زیادی را برای ۱۰۰ درصد شدن باتری تلف کنید؟ پس باید این مدل را خریداری نمایید. سیلیکون پاور با بهره‌گیری از سیستم جدید شارژ سریع S200 را به محصولی جذاب تبدیل کرده که حتی باتری‌های غول‌آسا را تنها در چندین دقیقه شارژ می‌نماید. پاور بانک مذکور استانداردهای بسیاری را کسب کرده که نوید کیفیت ساخت بالا و امنیت کم‌نظیر را می‌دهند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

S150

سیلیکون پاور

بی‌تردید سری S سیلیکون پاور یکی از خانواده‌های محبوب بازار به حساب می‌آید که تا حالا فروش زیادی را تجربه کرده. تولیدکننده از ظرفیتی ۱۵ هزار میلی‌‌آمپری برای این مدل بهره برده که تقریبا هر کاربری را راضی می‌کند و به انتخاب اول آن‌ها تبدیل می‌شود. S150 می‌تواند چندبار گوشی هوشمندتان را شارژ نماید و حتی دو یا سه‌بار تبلت‌ غول‌پیکرتان را نیز فو‌ل‌شارژ کند. به این ترتیب پاور بانک مذکور گزینه‌ای مناسب برای یوزرهای عاشق سفر شمرده می‌شود که می‌خواهند شارژر همراهی توان‌مند داشته باشند. دو درگاه خروجی در بدنه تعبیه شده تا بدون دغدغه دو دیوایس را به‌صورت همزمان شارژ کنید و در وقت صرفه‌جویی نمایید. ابعاد و وزن مناسب دستگاه این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌سادگی از S150 در مسافرت استفاده کند و آن را بدون دردسر در دست بگیرد. معمولا ظرفیت بالای پاور بانک‌ها این تصور را در ذهن مشتری ایجاد می‌کند که شارژ شدن این دیوایس ساعت‌ها طول می‌کشد. اما باید حساب S150 را از بقیه مدل‌ها جدا نمایید. سیلیکون پاور با استفاده از فن‌آور‌ی‌های نوین به شما اطمینان می‌دهد که پاور بانک به‌سرعت شارژ خواهد شد و هم‌چنین می‌تواند باتری دیگر دستگاه‌ها را نیز در چند دقیقه ۱۰۰ درصد نماید.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

S100

سیلیکون پاور

این مدل با ابعاد و وزن نسبتا کم می‌تواند به انتخاب اول کاربران تبدیل شود. چراکه S100 بدون دردسر در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و قادرید به‌راحتی آن را در دست گرفته و از پاور بانک سیلیکون پاور بهره ببرید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری شارژر همراه این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسمارت فون‌ها و گجت‌های کوچک را تا چندبار فول‌شارژ نمایید و از طرفی باتری تبلت‌ها را نیز ۱۰۰ درصد کنید. دو درگاه خروجی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی S100 به شمار می‌آیند و در نتیجه کاربر قادر است دو دیوایس را به‌صورت همزمان شارژ کند. پس در وقت صرفه‌جویی خواهد شد و دیگر لزومی ندارد یکی‌یکی گجت‌‌ها را به شارژر همراه متصل نمایید. نشان‌گری از نوع ال‌ای‌دی نیز روی بدنه به‌چشم می‌خورد و با یک نگاه به آن می‌توانید از وضعیت باتری خود پاور بانک آگاه شوید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

P50

سیلیکون پاور

اگر به‌دنبال پاوربانکی فوق سبک و با ابعادی مناسب هستید، حتما این مدل را در نظر داشته باشید. سیلیکون پاور با بهره‌گیری از دیزاینی مهندسی‌شده استفاده از P50 را راحت‌تر کرده و می‌توانید به‌راحتی پاوربانک مذکور را به‌دست‌تان بگیرید و در سفرها موبایل‌تان را شارژ نمایید. ظرفیت تقریبا ۵ هزار میلی‌آمپری دستگاه نوید شارژ شدن کامل اسمارت فون‌ کاربر را می‌دهد و از این رو در مواقع اضطراری با مشکل باتری روبه‌رو نخواهید شد. دو درگاه خروجی جز دلایل خرید این مدل به شمار می‌رود و به شما امکان شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان را می‌بخشد. پس در زمان صرفه‌جویی خواهد شد و به‌عنوان مثال نیازی نیست ساعت‌ها برای شارژ یک دیوایس منتظر باشید تا بتوانید ساعت هوشمند خود را به شارژر همراه متصل کنید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان در نظر گرفته شده و وضعیت باتری خود پاور بانک را گوشزد می‌کند.

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH