۱۰ هزار میلی‌آمپری

بهترین پاوربانک‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپری بازار را بشناسید (آذرماه 97)

موبایل‌ها با تمام خوبی‌ها و قابلیت‌های کارآمدشان، یک ضعف بزرگ دارند. معمولا آن‌ها از یک باتری با عمر نسبتا کم بهره می‌گیرند و نمی‌توانیم با یک‌بار شارژ تا چندین روز از اسمارت فون‌مان استفاده کنیم. از این رو حضور وسایلی برای تامین شارژ چنین دیوایس‌هایی ضروری است و خوش‌بختانه پاور بانک‌ها جز همین دستگاه‌ها هستند. در اصل، با کمک‌‌شان می‌توانیم مدت زمان بسیار بیش‌تری از موبایل خود استفاده کنیم. اگر شما هم به‌دنبال خرید این گجت‌های دوست‌داشتنی هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


انکر A1266 PowerCore Speed

۱۰ هزار میلی‌آمپری

گذشته از هر چیزی، ظرفیت یک پاوربانک برای کاربران اهمیت دارد و برای همین انکر ظرفیتی راضی‌کننده را برای محصول خود در نظر گرفته. به این ترتیب می‌توانید تا چندبار اسمارت فون‌تان را شارژ نموده و از سفرتان لذت ببرید. طراحی هم برای شارژرهای همراه مهم است. تولیدکننده با بهره‌گیری از المان‌های ساده یک دیزاین مدرن و جذاب را برای A1266 PowerCore Speed تدارک دیده تا به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار بگیرد. با توجه به وزن دیوایس، می‌توانید آن را به‌دست خود گرفته و پاور بانک انکر را بدون دردسر حمل کنید. نشان‌گر ال‌ای‌دی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا با یک‌ نگاه، از وضعیت شارژ خود گجت باخبر شوید و در صورت لزوم آن را به برق متصل کنید. ساعت هوشمندی در اختیار دارید؟ می‌خواهید اسمارت بندتان را شارژ نمایید؟ مشکلی نیست! A1266 PowerCore Speed به‌خوبی از پس شارژ باتری دیوایس‌های کوچک برمی‌آید و مطمئن باشید به آن‌ها آسیبی نخواهد زد. هم‌چنین این مدل با کمک فن‌آوری شارژ سریع نسل سوم در وقت صرفه‌جویی می‌کند. به‌عنوان مثال دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها برای شارژ شدن موبایل هوشمندتان منتظر باشید. A1266 PowerCore Speed در زمان کم‌تری باتری آن را پر می‌نماید. استفاده از مواد مستحکم در بدنه یکی از نقاط قوت پاوربانک مذکور به حساب می‌آید و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای کاربران ماجراجو تبدیل می‌کند.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

انرجایزر UE10015CQ

۱۰ هزار میلی‌آمپری

اگر بخواهید بهترین شارژرهای همراه بازار را داشته باشید، باید حتما یکی از مدل‌های انرجایزر را در بین گزینه‌های خود قرار دهید. این محصولات از کیفیت بالایی برخودار هستند و در عین حال امکانات زیادی را در اختیارتان می‌گذارند. در حقیقت، با خرید یکی از مدل‌های انرجایزر در پول و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید. طراحی ساده و بدون هیچ عنصر زرق و برق ویژگی جداناشدنی UE10015CQ به شمار می‌آید و استفاده از آن را ساده‌تر می‌سازد. چراکه به‌راحتی در دست‌تان و مکان‌های کوچک جای می‌گیرد و مشکلی از لحاظ حمل و نقل آن نخواهید داشت. درگاه‌های خروجی یک پاوربانک به شما این امکان را می‌دهند تا به‌صورت همزمان به شارژ چند دیوایس بپردازید و شاید باورتان نشود که این مدل از ۳ درگاه یو‌اس‌بی سود می‌جوید! در این صورت قادرید بدون نگرانی چند دستگاه را به UE10015CQ متصل کرده و چندین دقیقه بعد آن‌ها را کاملا شارژ شده تحویل بگیرید. از این رو پاور بانک مذکور وقت‌تان را تلف نمی‌کند و بی‌تردید یکی از گجت‌های مناسب برای عاشقان مسافرت شمرده می‌شود. تکنولوژی شارژ سریع هم فراموش نشده و می‌توانید در مدت زمان کم‌تری باتری موبایل‌تان را شارژ نمایید.

قیمت: ۲۷۰ هزار تومان

شیائومی PLM03ZM

۱۰ هزار میلی‌آمپری

شیائومی با ساختن محصولات با ارزش خرید بالا توانسته به بازارهای مختلف ازجمله کشورمان راه پیدا کند و به محبوبیت بالایی دست یابد. حالا هم شاهد پاور بانک این کمپانی هستیم که تبدیل به گزینه‌ای عالی برای اکثر کاربران شده است و از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌گیرد. برای مثال، طراحی در محصول مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته و تولیدکننده چینی دیزاینی مدرن و چشم‌نواز را برای PLM03ZM در نظر گرفته. هم‌چنین ابعاد و وزن شارژر همراه به شما امکان حمل و نقل دیوایس را می‌دهند و می‌توانید گجت شیائومی را بدون دردسر به مسافرت و گردش ببرید. نشا‌ن‌گری از نوع ال‌ای‌دی در بدنه به‌چشم می‌خورد که با یک نگاه به آن از میزان باتری باقی‌مانده پاور بانک مطلع خواهید شد. تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم هم برای‌تان فراهم شده تا در مدت زمان کم‌تری اسمارت فون‌تان را شارژ کنید و در وقت‌تان صرفه‌جویی نمایید.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

هویت PB005X

۱۰ هزار میلی‌آمپری

هویت یکی از کمپانی‌های موفق حوزه لوازم‌ جانبی به حساب می‌آید که سالانه از محصولات جذاب خود پرده برمی‌دارد و آن‌ها را به بازارهای مختلف عرضه می‌کند. PB005X هم جز محصولات چشم‌گیر این کمپانی شمرده می‌شود که تا حالا فروش زیادی را تجربه کرده از تکنولوژی‌های جذابی بهره می‌جوید. پیش از هر چیزی، ابعاد و وزن مناسب دیوایس مذکور باعث شده تا به‌راحتی در دست و فضاهای کوچک قرار بگیرد و در واقع حمل و نقل آن بسیار آسان و بدون دردسر است. خوش‌بختانه تولیدکننده دو درگاه خروجی را برای‌تان تدارک دیده تا بتوانید به‌طور همزمان به شارژ دو دستگاه بپردازید و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. گفتنی‌ست هویت چراغ‌قوه‌ای را هم در نظر گرفته تا در مواقع اضطراری روشنایی چراغ را در اختیار داشته باشید و در تاریکی راه‌تان را پیدا کنید. با کمک نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز از وضعیت پاور بانک اطلاع یابید و به این ترتیب در صورت لزوم آن را به برق متصل خواهید کرد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH