رندر جدید اکسپریا XZ4 سونی، جذاب‌تر از همیشه!

سال آینده دهمین سالگرد رونمایی از نخستین گوشی سونی اکسپریاست و به همین مناسبت مهندسان سونی تلاش کرده‌‌اند تا آخرین پرچم‌دار شرکت را با نام سونی اکسپریا XZ4 به نمایشگاه MWC 2019 برسانند. طی هفته‌های اخیر چندین تصویر که ادعا شده بود متعلق به این هندست است بر روی خروجی برخی وبسایت‌ها قرار گرفته است. با این حال امروز نیز یک رندر جالب از پرچم‌دار جدید سونی منتشر شد. حقیقتا گوشی حاضر در این تصویر نسبت به مدل‌های گذشته سری اکسپریای سونی بسیار زیبا‌تر است.

اکسپریا XZ4

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید این گوشی طراحی بسیار جذاب‌تری دارد و از نسبت صفحه نمایش به بدنه 21:9 برخوردار است که در میان دیگر گوشی‌ها خیلی مرسوم نیست و کمی عجیب و منحصر به فرد است. بخش لبه در بالا و پایین قاب گوشی بسیار کمتر شده با این حال هنوز هم وجود دارد. ولی در دو طرف، لبه‌های قاب بسیار نازک‌تر شده‌اند.

در پشت گوشی به یک بدنه براق شیشه‌ای برخورد می‌کنیم که به نظر نمی‌رسد از سبک رنگی گرادیانت باشد. به علاوه سه دوربین نیز به چشم می‌خورد که با توجه به سابقه بسیار درخشان سونی در رابطه با دوربین‌ هندست‌هایش، امیدواریم این بار هم برای ما سورپرایز ویژه داشته باشد. براساس اطلاعاتی که طی این چند وقت در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری XZ4 افشا شده است، انتظار می‌رود اندازه نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی بوده و از آخرین نسل پردازنده‌های قدرتمند شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 855 استفاده نماید.

به علاوه نسخه‌های مختلف آن با 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. برخی منابع نیز گزارش داده‌اند که این گوشی هوشمند مجهز به یک سنسور IMX586 ساخت خود سونی نیز هست! ظرفیت باتری نیز 4000 میلی‌آمپر تخمین زده می‌شود. اسکنر شناسایی اثر انگشت نیز از نوع جانبی و در کنار بدنه گوشی قرار دارد.

1 در مورد “رندر جدید اکسپریا XZ4 سونی، جذاب‌تر از همیشه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH