نسخه 5G سامسونگ گلکسی S10 پلاس احتمالا با شناسه SM-G977 عرضه خواهد شد

از طرح شایعات پیرامون نسخه 5G اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس بیش از 3 ماه زمان می‌گذرد و در حالی‌که سامسونگ تولید چنین هندستی را رسما تایید نکرده است؛ اما چندین سرویس‌دهنده مخابراتی شریک کمپانی اعلام کرده‌اند که اسمارت‌فون مذکور فرآیند تولید را طی می‌کند. با این‌حال اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شده نشان می‌دهند که نسخه 5G گلکسی S10 پلاس با شماره مدل SM-G977 ارایه می‌شود و این موضوع برای نخستین بار می‌تواند وجود چنین هندستی را موردتایید قرار دهد. اعضای انجمن GalaxyClub متوجه شدند که شماره مدل‌های SM-G977U و SM-G977N به نسخه 5G گوشی مذکور تعلق دارند. این شماره مدل‌ها به ترتیب متعلق به مدل‌های آمریکایی و کره‌ای گلکسی S10 پلاس بوده و نشان می‌دهند که سامسونگ در حال حاضر بر روی این گوشی به‌سختی کار می‌کند.

تصویر مبتنی بر CAD گوشی سامسونگ گلکسی S10 پلاس

پیرامون مدل اروپایی این هندست با شناسه SM-G977F هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دست نیست. با این‌حال این موضوع به معنای عدم تدارک چنین اسمارت‌فونی از سوی سامسونگ نخواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها نسخه 5G گلکسی S10 پلاس حداقل تا ماه ژوئن 2019 در دسترس مشتریان قرار نخواهد گرفت. این مساله بدان معناست که احتمالا گجت مذکور تا مسیر توسعه خود فاصله چندانی ندارد. شایان به ذکر است که شبکه‌های 5G در ایالات‌متحده و کره‌جنوبی نسبت به اروپا مرسوم‌تر هستند و معمولا به‌کارگیری نسل آینده شبکه‌های موبایلی در اروپا با سرعت پایین‌تری عملی می‌شود؛ لذا اولویت‌بندی مدل‌ها از سوی سامسونگ اقدامی منطقی به‌شمار می‌آید.

نسخه 5G اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس نهایتا در کنار مدل‌های گلکسی S10 لایت (SM-G970)، گلکسی S10 با شناسه SM-G973 و البته نسخه معمولی گلکسی S10 پلاس (SM-G975) عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کلیه 3 مدل انتهایی طی رویدادی در روز 20 فوریه معرفی شده و فروش آن‌ها نیز از روز 8 مارس آغاز خواهد شد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی از نسخه 5G پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH