تبلت میان‌رده جدید گلکسی تب A سامسونگ در 3 ماهه نخست سال 2019 عرضه خواهد شد

آیا سامسونگ مشغول آماده‌سازی یک تبلت میان‌رده جدید است؟ پاسخ وب‌سایت 91mobiles به این پرسش مثبت است. بر اساس پیش‌بینی‌ها تبلت جدید به خانواده گلکسی تب A سامسونگ ملحق خواهد شد و گزارشات از عرضه این گجت با شماره مدل SM-P205 حکایت دارند. بر اساس شایعات، نسخه پایه این تبلت با 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و فریم‌ور نسخه P205DXU0ARL4 تولید می‌شود. تبلت مذکور در رنگ‌های مشکی و خاکستری ارایه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گجت نصب می‌شود.

سری گلکسی تب A در طیف تبلت‌های اندرویدی میان‌رده جای می‌گیرد. سامسونگ گلکسی تب A 10.5 (تصویر فوق) جدیدترین عضو این خانواده به‌شمار می‌رفت و در ماه آگوست روانه بازار شد. این دستگاه از یک نمایشگر 10.5 اینچی LCD با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل و تراشه اسنپ‌دراگون 450 برخوردار است و با 3 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه اصلی ارایه می‌شود. بعلاوه تبلت مذکور از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می‌گیرد.

گزارش اعلام می‌کند که احتمالا در جریان کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا از تبلت جدید سامسونگ رونمایی می‌شود. این رویداد در بازه زمانی 25 تا 28 فوریه سال آینده برگزار خواهد شد. بعلاوه در سناریویی دیگر این تبلت می‌تواند در جریان رویداد احتمالی روز 20 فوریه و همراه با اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S10، گلکسی S10 لایت و گلکسی S10 پلاس معرفی شود. براساس شایعات مطرح شده، سامسونگ در جریان رویداد دیگری که طی ماه آینده برگزار می‌شود از نسخه 5G اسمارت‌فون گلکسی S10 و گوشی تاشوی گلکسی F رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH