درباره اسمارت هاب سامسونگ بیشتر بدانید!

Smart-Hub

سال 2013، سومین سالی است که شرکت سامسونگ اقدام به تولید تلویزیون های هوشمند نموده است. تلویزیون‌های هوشمند، علاوه بر اتصال به اینترنت و امکان جستجو در صفحات وب، می‌توانند نرم افزارهای مختلف را دانلود، نصب و اجرا کنند. این نرم افزارها (Applications) در صفحه‌ای به نام اسمارت هاب قرار داده شده‌اند. کلیه تلویزیون‌های هوشمند (بدون توجه به برند آنها) دارای صفحه‌ای خاص هستند که امکانات هوشمند، در آن قسمت قرار دارد. این صفحه در تلویزیون های هوشمند سامسونگ، اسمارت هاب نام دارد که از آن به عنوان دریچه‌ای جهت دسترسی به امکانات هوشمند تلویزیون یاد می شود.

طی سه سال اخیر، صفحه اسمارت هاب هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کاربردی تحولات و پیشرفت‌های ویژه‌ای داشته‌است. ظاهر جذاب تر، دسترسی بیشتر به برنامه‌های ذخیره شده و سهولت کار با این صفحه از جمله پیشرفت‌های صورت گرفته می باشد.

(Samsung Apps): فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ

کلیه برنامه‌های کاربردی که می توان آن ها را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ دانلود، نصب و اجرا نمود، در این قسمت قرار گرفته‌اند. این برنامه‌ها کاملا رایگان بوده و در 6 گروه بازی، ویدیو، سبک زندگی، ورزشی، اطلاعات و برنامه‌های آموزشی طبقه‌بندی شده‌اند. برخی از این برنامه ها به زبان انگلیسی و برخی نیز به زبان فارسی و مخصوص کشور ایران طراحی شده‌اند که می‌توان به برنامه‌های کیوسک، آپارات، فرودگاه مهرآباد، همشهری آنلاین، فال حافظ، صرافی و غیره اشاره کرد. در حال حاضر حدودا 130 برنامه فارسی در Samsung Apps موجود می‌باشد.

پس از انتخاب برنامه مورد نظر، صفحه ای باز خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در مورد آن برنامه اعم از حجم برنامه، دسته‌بندی و نویسنده برنامه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربر نیز با انتخاب گزینه دانلود، برنامه را روی حافظه داخلی تلویزیون (که 2 گیگابایت گنجایش دارد) دانلود و نصب کرده و برنامه روی صفحه اسمارت هاب در پنل برنامه‌ها اضافه می‌شود.

مهم ترین تفاوت اسمارت هاب سال 2013 و اسمارت هاب‌های سال 2011 و 2012، دو پنله شدن اسمارت هاب می باشد. کلیه فعالیت‌ها در اسمارت هاب سال‌های قبل، در یک صفحه صورت می‌گرفت، در حالیکه در سال 2013 (تلویزیون‌های سریF)، دو پنل مجزا (یکی مخصوص برنامه‌های کاربردی و دیگری مخصوص فیلم، عکس و موزیک) طراحی شده که سهولت کار را برای مصرف کننده به همراه دارد.

 (Apps Panel) پنل برنامه های کاربردی:

  1. صفحه مستطیل شکل سمت راست تصویر، امکان تماشای فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد نظر را همزمان با استفاده از اسمارت هاب در اختیار کاربر میگذارد.
  2. کنار صفحه تصویر، برنامههای توصیهشده قرار داشته که فروشگاه برنامههای کاربردی سامسونگ (Samsung Apps) هم در این قسمت جای دارد.
  3. صفحه مستطیل شکل سمت چپ نیز به معرفی جدیدترین برنامه های کاربردی موجود در Samsung Apps میپردازد که هر چند ثانیه یکبار عوض شده و برنامههای متنوع را به صورت اسلاید‌شو نشان می‌دهد.
  4. زیر سطر برنامه‌های توصیه شده، دسترسی به 30 برنامه دانلود شده فراهم شده که چیدمان این برنامه‌ها به دلخواه و سلیقه خود کاربر صورت می گیرد (ویژگی شخصی سازی).

13 در مورد “درباره اسمارت هاب سامسونگ بیشتر بدانید!”

  1. سلام…ما اولین روزی که تلویزیون خریدیم از نمایندگیش اومدن و خود برنامه اینترنت رو روی تلویزیون نصب کردن….خواستم بپرسم با این وضع کرونا که نباید رفت و آمد باشه چطور میتونم خودم برنامه اینترنت رو نصب کنم…ممنون

  2. سلام
    حالت اسمارت یا استفاده از اپلیکیشن در تلویزیون حالت تبلیغاتی دارد و شرکتهای سازنده در سالهای اخیر اقدام به ایجاد و توسعه این نوع امکانات با توجه به نیاز بازار کرد ه اند تا امار فروش را بیشتر کنند ولی متاسفانه خریداران اکثرا با توجه به تبلیغات این شرکتها که اغلب برندهای معروفی هم هستند فریب خورده و از تلویزیون خود انتظار بازدهی هوشمند مانند اسمارت فون یا حتی بیشتر را دارند تلویزیون وظیفه اش پخش تصویر و صدا با نهایت کیفیت هست اگر انتظار بیش از از تلویزیون دارید سخت در اشتباهید و فقط پول خود را دور میریزید .

  3. دیدگاه:سلام وعرض ادب.تلوزیون اسمارتua49k5300BKxzn مشکل بک لایت داشت دادم تعمیرگاه نمایندگی استان فارس،بعدازتعمیر،بلوتوث ووای فای،ip tv،تنظیمات حریم خصوصی.آکانت سامسونگ،اسمارت هاپ،رزولوشن fhdدر منو کاربر،ومنو مخفی وجودندارد.حالت های رنگ استاندارد.سردوگرم،طبیعی،یکی شده فقط اسمش پویا یافیلم هست.دوباره بردم،تااین لحظه روزسوم فرداهم جمعه وجناب”من”همچنان لیچارگویان انتظار را تجربه میکنم.

    1
    1
  4. سلام من تلویزیون ua46es6950m دارم ک بعلت خرابی بک لایتش دادم تعمیرگاهی که نمایندگی معرفی کرده بود حالا گزینه soft ap پیغام این عملکرو دسترس نیست رو میده ولی قبل از تعمیر کار میکرد و وای فای فعال بود چکار کنم فعال بشود ؟

  5. سلام من تلویزیون ua46es6950m دارم ک بعلت خرابی بک لایتش دادم تعمیرگاه نمایندگی ک معرفی کرده بود حالا گزینه soft ap پیغام این عملکرو دسترس نیست رو مزده ولی قبا تعمیر کتر میکرد و وای فای داشت چکار کنم فعال بشود ؟

  6. با سلام من امارتسامسونگ ۴۰ دارم به اینترنت وصل میشه ورایانه وای فای گوشی را هم میبینه ولی هیچ کدام از ب رنامهای ان باز نمیشود .ودرمقابل مینویسه فعلا نمیشه از این برنامه استفاده کرد وبروزر اناصلا باز نمیشهفقط برنامه های مثل تخته نرد محلی و هواشناسی ان باز میشود لطفا کمک کنید

  7. مهدی رییسی

    سلام دوستان لطفا کمک کنید.من یه اسمارت سامسونگ دارم.فقط وقتی که ریسیتش میکنی به وای فای وصل میشه و خاصیت اسکرین میرورینگش کار میکنه ولی بعد از چند دقیقه بازم از وای فای قطع میشه…همه کارم کردم به آخرین نرم افزار هم آپدیتش کردم ولی بازم نمیشه..مخصوصا خاص۲یت اسکرین میرورینگ خیلی برام مهمه.لطفا کمکم کنید..ممنونم

  8. سلام
    خسته نباشید
    متاسفانه تمام برنامه های فارسی تلویزیون پاک شد و برنامه های پیش فرض جایگزین شد
    برای برگرداندن برنامه های فارسی کمک کنید

  9. سلام سال نو مبارک
    تلویزیون اسمارت سامسونگ و ال‌جی ارزش هزینه کردن نداره چون به معنای واقعی اسمارت نیست. کلی خرج می‌کنی بعد می‌بینی ایـــــــن همه محدودیت داره. اصلن سیستم عامل نداره. نمیشه از بعضی اپلیکیشن‌ها استفاده کرد چون ف.ی.ل.ت.ر هستن نمی‌دونم چه‌طور اسمارت هستن!؟
    تلویزیون خودتون رو با SMART+ Console هوشمند کنید. امتحان کردم که میگم. تجربه لذت‌بخشیه. این وب‌سایت نمایندگی کنسول اسمارت تو ایران. http://mediagostar.co/

    4
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH