اسمارت‌فون موتو G7 پاور با تراشه اسنپ‌دراگون 625 در گیک‌بنچ رویت شد

پیش‌تر زمزمه‌هایی در خصوص احتمال نوسازی اسمارت‌فون‌های سری موتو G در آینده‌ای نزدیک به گوش رسید. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده پیرامون سری موتو G7 آینده موتورولا و با توجه به یک تصویر مطبوعاتی منتشر شده اکنون می‌دانیم که کمپانی احتمالا برای اسمارت‌فون‌های موتو G7، G7 پلاس، G7 پلی و G7 پاور از 2 نمایشگر ناچ‌دار متفاوت بهره خواهد برد.

در حالی‌که گوشی‌های G7 پلی و نسخه پایه G7 گواهی‌نامه‌های EEC و FCC را دریافت نموده‌اند؛ اکنون اسمارت‌فون G7 پاور نیز با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است.

ظاهرا قرار است موتو G7 پاور به‌همراه تراشه اسنپ‌دراگون 625 ساخت کوالکام مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای با لیتوگرافی 14 نانومتری روانه بازار شود. بعلاوه این هندست دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. این مجموعه در تست پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز 1286 را کسب کرد و در تست پردازش چندهسته‌ای نیز نمره 5443 را به خود اختصاص داد. این امتیازات برای دستگاهی که از عمر تراشه آن یکسال می‌گذرد، بسیار بالا به‌نظر می‌رسند. این موضوع باعث می‌شود که تصور کنیم هندست مذکور می‌تواند از تراشه‌ای کمی جدیدتر بهره گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و همان‌طور که نام موتو G7 پاور نیز نشان می‌دهد احتمالا این اسمارت‌فون قدرتمندترین محصول سری G7 خواهد بود و با یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بر اساس گزارشات قبلی، موتو G7 پاور با یک نمایشگر چشم‌نواز 6.22 اینچی ناچ‌دار، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و مدل‌هایی با 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH