اسمارت‌فون پایین‌رده نوکیا TA-1124 با تراشه اسنپ‌دراگون 439 در وب‌سایت FCC رویت شد

در حال حاضر کمپانی HMD Global طیف گسترده‌ای از اسمارت‌فون‌های اقتصادی از نوکیا 1 گرفته تا نوکیا 5.1 را در اختیار دارد. اما در صورت صحت اسناد جدید FCC، کمپانی فنلاندی در آینده‌ای نزدیک می‌تواند اسمارت‌فون ارزان‌قیمت دیگری را معرفی نماید.

نوکیا 3.1 پلاس

به‌نظر می‌رسد که این هندست جدید نوکیا TA-1124 نام دارد و احتمالا نخستین گوشی از برند نوکیا است که با تراشه اسنپ‌دراگون 439 ساخت کوالکام ارایه می‌شود. این تراشه بر مبنای فرآیند 12 نانومتری تولید شده و از پیکره‌بندی 8 هسته‌ای به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 505 بهره می‌گیرد. در این محصول خاص 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، پردازنده دستگاه را همراهی می‌کنند. با این‌حال بر اساس پیش‌بینی‌ها امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

دوربین پشتی این اسمارت‌فون شامل یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار می‌شود و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی است. بعلاوه هندست مذکور از یک حسگر سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برخوردار خواهد بود. نمایشگر 6 اینچی، سیستم‌عامل اندروید 9 پای خام و یک باتری با ظرفیتی بین 3400 تا 3500 میلی‌آمپرساعت سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. نام هندست مذکور هنوز به‌صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است. با این‌حال اکثر مشخصات دستگاه به‌جز پردازنده و میزان رم در رده گوشی نوکیا 3.1 پلاس قرار می‌گیرند. این موضوع نشان می‌دهد که هندست جدید می‌تواند به‌عنوان نسخه‌ای مجزا برای برخی بازارها نظیر ایالات‌متحده در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH