نخستین کارهایی که باید با تبلت اندرویدی خود انجام دهید!

نخستین کارهایی که باید با تبلت اندرویدی خود انجام دهید چیست؟ در ادامه با هم به بررسی پنج عمل بسیار مهم در ابتدای کار با تبلت اندرویدی شما خواهیم پرداخت.

droid

1-      ایجاد تنظیمات ویژه برای حفظ باتری

در هر تبلت  تعدادی امکانات وجود دارد که شاید شما از آن  استفاده نکنید برای نمونه در تبلت  من امکان NFC  حتی یک بار هم استفاده نشده است بنابراین به سادگی با غیرفعال کردن این رابط به دوام بیشتر باتری خود کمک می‌نم و یا اگر از خانه چندان خارج نمی‌شوید به سادگی می‌توانید با غیرفعال کردن جی پی اس تبلت خود به کارکرد بهینه باتری کمک کنید. برای این  کار ابتدا باید امکانات دستگاه خود را بشناسید تا بتوانید درک کنید که تا چه حد برای شما کارآمد هستند. یکی  دیگر از موارد مورد  استفاده در صرفه‌جویی باتری تنظیم نور نمایشگر است که تأثیر به سزایی در این امر دارد.

droid 1

2-      نصب نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها
به عقیده من یکی از بزرگ‌ترین مزایای اندروید نسبت به iOS را می‌توان مراجعه به فایل‌ها و سرک کشیدن به گوشه کنار حافظه دانست. این امکان به کمک نرم‌افزارهایی ممکن خواهد بود که شاید به صورت پیش فرض بر روی تبلت شما نصب نباشند بنابراین به سادگی و با نصب یک نرم‌افزار مدیریت فایل به کارایی تبلت خود کمک شایانی کنید.

droid2

3-      نصب ویجت‌های HD

یکی از بزرگ‌ترین خوبی‌های داشتن یک تبلت اندرویدی قابلیت تنظیمات دستی و شخصی‌سازی آن است که این کار عموماً به کمک ویجت‌ها قابل انجام است بنابراین می‌توانید با مراجعه به منابع رایگانی مانند فروشگاه Play Store به سادگی به حجم بالایی از ویجت‌های رایگان دست‌یابید که به کارایی بهتر تبلت شما کمک ویژه‌ای خواهند نمود

droid3

4-      ایجاد امنیت در محیط تبلت

شاید داشتن یک سیستم‌عامل متن‌باز مزایایی ویژه داشته باشد ولی بدون شک درگاه‌های امنیتی این دست نرم‌افزارها نیز برای ورود بدافزارها شناخته‌شده‌تر هستند بنابراین پیشنهاد می‌کنم در نخستین فرصت ممکن نسبت به نصب یک نرم‌افزار امنیتی بر روی تبلت خود اقدام کنید. اگر برای خرید یک آنتی‌ویروس اصل اقدام کنید که بسیار خوب خواهد بود ولی در غیر این صورت و در صورت دسترسی به Play Store نیز می‌توانید از آنتی‌ویروس‌هایی نیرومند و رایگان مانند AVG بهره‌مند شوید.

droid4

5-      اجرای تست‌های سخت‌افزاری

آن گزینه برای افرادی است که می‌خواهند با تبلت خود بازی‌های سه بعدی و ویژه را انجام دهند. اگر می‌خواهید با تبلت خود بازی‌های ساده‌ای مانند انگری بردز یا Cut the rope را انجام دهید به سادگی می‌توانید از هر تبلتی استفاده کنید ولی برای اینکه از تبلت خود در اجرای بازی‌های HD  و ویژه و نیرومند مطمئن شوید پیشنهاد ما ین است که تست 3Dmark را بر روی تبلت خود اجرا کنید. برای انجام این کار می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید: http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark
و پس از اتمام تست نتیجه خود را در این آدرس وارد کنید تا امتیازهای شما برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف مورد بررسی قرار گیرد http://community.futuremark.com/hardware/mobile.

5 در مورد “نخستین کارهایی که باید با تبلت اندرویدی خود انجام دهید!”

  1. سلام…
    این برنامه هایی ک شما نصب کردی برا تبلتت کاملا حرفیه …
    ما از کجا پیدا میتونیم بکنیم اینارو ؟؟؟
    اسمشونو بگین لطفا ..
    بازم ممنون ..?

  2. با تشکر.لطفا نحوه جا گزاری سیم کارت رو هم اموزش بدید.من نتونستم سیمکارتمو بزارم تازه پسورد هم داره ولی بلد نیستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH