پوکوفون

نسل جدید پوکوفون شیائومی با بدنه زرهی در راه است!

یک پوکوفون دیگر به دنیای گوشی‌های هوشمند افزوده شد. این برند وابسته به شیائومی که چند ماه قبل با عرضه اولین گوشی خود به نام پوکوفون F1 غوغایی در بازار به راه انداخت، در این هفته خبر از عرضه دومین گوشی خود را داد. مدل اول به دلیل کیفیت و قدرت بالا و با قیمت بسیار پایین، در سطح بین‌المللی شوک عجیبی به صنعت گوشی‌های هوشمند وارد ساخت و اکنون دید باید با معرفی گوشی دوم، شوک دیگری در راه است یا خیر!

پوکوفون

در اوایل این هفته، پوکو هند (Poco India)، اعلام نمود برای روز کریسمس این مدل جدید را مورد آزمایش قرار خواهد داد. برخی از کاربران تصور کرده‌اند که این گوشی کاملا جدید خواهد بود ولی برخی نیز با استناد به اینکه تنها سه ماه از رونمایی پوکوفون F1 می‌گذرد، احتمال ساخت یک مدل کاملا جدید و متفاوت را منتفی می‌دانند و معتقدند شرکت پوکو تنها به تغییرات سطحی در گوشی F1 بسنده کرده است. با این حال خود پوکو هم با تایید این مسئله اعلام نمود، این گوشی جدید دارای مشخصات مشابه با نسخه F1 است و تنها از لحاظ برخی جزییات تغییراتی را به همراه خواهد داشت.

در بخش پشتی این نسخه جدید نیز از قاب قدرتمند ساخت Kevlar استفاده شده است ولی حافظه داخلی کاهش یافته و تنها 128 گیگابایت خواهد بود. ظاهرا این تصمیم در پی عدم استقبال کاربران از نسخه 256 گیگابایتی مجهز به قاب Kevlar، گرفته شده است! در هر صورت این گوشی تقریبا جدید به عنوان نسخه زرهی (Armoured Edition) 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم از هفته آینده از طریق وبسایت بزرگ فروش آنلاین هندی Flipkart با قیمتی در حدود 341 دلار، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. البته در بیشتر رنگ‌های استاندارد با همین سخت‌افزار، قیمت تنها 327 دلار خواهد بود!

ارزان‌ترین قیمتی که هم‌اکنون برای پوکوفون F1 در بازار تعیین شده نیز 284 دلار است که مربوط به سه رنگ Rosso Red،  Steel Blue و  Graphite Black با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایتی می‌شود. با این وجود هنوز هم نسخه‌های 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه داخلی در پشت ویترین مغازه‌ها به چشم می‌خورند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH