انیمیشن جالب سامسونگ برای کادر دوربین سلفی گوشی گلکسی S10

انتظار داریم سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S10 و نسخه پلاس آن از نمایشگر اینفینیتی O استفاده کند که دارای حفره‌ای کوچک در بالای صفحه نمایش برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود. حال خبر رسیده که سامسونگ قصد دارد که با در نظر گرفتن یک انیمیشن جالب برای این حفره، تا حد ممکن آن را جالب و کاربردی‌تر کند.

همان‌گونه که در گوشی گلکسی A8s دیدیم، سامسونگ از پیکسل‌هایی زنده و پویا در اطراف حفره دوربین سلفی استفاده کرده تا هنگام استفاده از این دوربین برای عکس‌برداری یا بازگشایی قفل با تشخیص چهره، سبب ایجاد انیمیشن‌هایی کوتاه شود. IceUniverse اقدام به انتشار ویدیویی کوتاه از این انیمیشن کرده که در نوع خود جالب است.

اگرچه این قابلیت در حال حاضر تنها در گلکسی A8s مورد استفاده قرار گرفته، اما وجود فایل‌هایی در کدهای اندروید 9 که برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر شده، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد از چنین انیمیشن‌هایی در گوشی گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس نیز استفاده کند.

در حالی که فعلا این ویژگی تنها به نشان دادن فعال بودن دوربین سلفی گوشی گلکسی A8s محدود شده، اما بسیاری از افراد معتقدند سامسونگ به واسطه نمایشگر سوپر آمولد گوشی‌های گلکسی S10 می‌تواند از این پیکسل‌های فعال برای به‌کارگیری در موارد دیگری هم‌چون چراغ اعلانات و یا نشان دادن درصد باقی مانده از شارژ باتری استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH