گلکسی S10 لایت با حاشیه‌های باریک و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در راه است

گلکسی S10 لایت علی‌رغم آن‌چه که احتمالا نام این هندست نشان می‌دهد، قرار است یک اسمارت‌فون کاملا چشمگیر باشد و این موضوع به لطف سخت‌افزارهای داخلی پیشرفته و ویژگی‌های پربار هندست مذکور تحقق خواهد یافت. اما همان‌طور که تصویر یک قاب جدید نشان می‌دهد، طراحی دستگاه نیز شما را ناامید نخواهد کرد.

در فرضیه‌ای هماهنگ با گزارشات پیشین، گلکسی S10 لایت با یک نمایشگر آمولد کاملا مسطح به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگر از یک حفره دایروی شکل در گوشه سمت چپ و بالای پنل بهره خواهد برد. با این‌حال برخلاف تصاویر مفهومی قبلی، حواشی اطراف نمایشگر کاملا یکنواخت نیستند. در عوض دستگاه از حواشی فوقانی و جانبی بسیار باریک و چانه تحتانی کمی ضخیم‌تر برخوردار است. صرف‌نظر از طراحی پنل جلویی، تصویر کیس به وجود 2 دکمه تنظیم میزان بلندی صدا در سمت چپ قاب گوشی اشاره دارد. دکمه اختصاصی بیکسبی همراه با کلید پاور احتمالا در کنار این دکمه‌ها مستقر خواهند شد. اگرچه کلیدهای مذکور در این تصویر قابل مشاهده نیستند. با این وجود درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون به وضوح رویت می‌شوند.

نهایتا تصویر موردنظر، گلکسی S10 لایت را بر روی یک شارژر بی‌سیم نمایش می‌دهد. این موضوع بیانگر آن است که ارزان‌قیمت‌ترین مدل پرچم‌دار سال 2019 سامسونگ نیز کماکان از مشخصه محبوب شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت برای سال‌ها در دستگاه‌های گلکسی به‌کار گرفته شده است.

براساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی S10 لایت در روز 20 فوریه و همراه با پرچم‌داران گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس رسما معرفی خواهد شد. با توجه به شایعات مطرح شده فروش مدل‌های سه‌گانه در اوایل ماه مارس آغاز می‌شود. نهایتا نسخه 5G گلکسی S10 پلاس نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین احتمالا پنجمین مدل پرچم‌داران سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G نیز منحصرا از طریق اپراتور ورایزن فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH