اطلاعات قیمت‌گذاری و رنگ اسمارت‌فون‌های سونی اکسپریا XA3 پلاس و XA3 اولترا مشخص شد

کمپانی سونی در جریان برگزاری نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی (CES) در ژانویه سال جاری از اسمارت‌فون‌های اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 اولترا رونمایی کرد. اکسپریا XA2 با یک نمایشگر 5.2 اینچی عرضه شد؛ در حالی‌که اکسپریا XA2 اولترا از نمایشگر 6 اینچی برخوردار بود. هندست سونی اکسپریا XA2 پلاس با نمایشگر 6 اینچی در ماه سپتامبر معرفی شد. شایعات نشان می‌دهند که غول فناوری ژاپنی در اوایل سال آینده از اسمارت‌فون‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد. به گفته وب‌سایت Droid Shout در جریان نمایشگاه CES 2019 سونی گوشی‌های اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 پلاس و اکسپریا L3 را معرفی خواهد کرد. همچنین این نشریه، اطلاعات مربوط به تنوع رنگ و قیمت‌گذاری مدل غول‌پیکر اکسپریا XA آینده را اعلام نموده است.

اطلاعات چندجانبه نشان می‌دهند که اسمارت‌فون سونی اکسپریا XA3 اولترا به‌همراه مدل‌های اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 در جریان رویداد CES 2019 عرضه خواهند شد. با این‌حال نشریه مذکور در عوض اکسپریا XA3 اولترا از نام اکسپریا XA3 پلاس به‌عنوان یکی از دستگاه‌های موردنظر سونی جهت رونمایی رسمی در رویداد CES 2019 یاد می‌کند. آیا این موضوع بدان معناست که سونی در عوض گوشی اکسپریا XA3 اولترا از هندست اکسپریا XA3 پلاس رونمایی خواهد کرد؟ انتظار می‌رود که با انتشار اطلاعات جدیدتر، اسامی هندست‌های آینده سونی که در نمایشگاه CES 2019 معرفی خواهند شد، موردتایید قرار گیرند.

بعلاوه بر اساس ادعای نشریه مذکور، این هندست با برچسب قیمتی 519 یورویی (حدودا 595 دلار) در اروپا به فروش خواهد رفت. همچنین گوشی در مدل‌های رنگی متنوعی شامل مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون مشخصات اسمارت‌فون اکسپریا XA3 پلاس در دست نیست. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست همانند مدل نسل قبلی خود از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌گیرد. اکسپریا XA2 پلاس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 630 است؛ به همین دلیل غول فناوری ژاپنی احتمالا از تراشه پیشرفته‌تری نظیر اسنپ‌دراگون 636، اسنپ‌دراگون 660 یا مد‌ل‌های بالاتر استفاده خواهد کرد. اسمارت‌فون سونی اکسپریا XA3 در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود از نمایشگر کوچک‌تر، حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی محدودتر و باتری ضعیف‌تری برخوردار خواهد بود؛ با این‌حال احتمالا از تراشه‌ای مشابه بهره می‌گیرد. چند ماه پیش این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون 660 در وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شد.

سونی اکسپریا L3 یک اسمارت‌فون رده پایین خواهد بود. بر اساس شایعات این هندست به‌همراه یک نمایشگر 5.7 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18:9 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH