آلکاتل وان تاچ تب 7 اچ‌دی را بیشتر بشناسید!

alcatel-ot-tab-7-hd-new

تمام محصولات آلکاتل وان تاچ محدود به اسمارت‌فون‌ها نمی‌شود و این برند در آغاز به کارش چند تبلت را نیز برای بازار در نظر گرفته است.

این تبلت از همان نامش پیداست که جزء خانواده 7 اینچی‌ها و اچ‌دی است که چگالی پیکسلی 216ppi دارد.  طراحی‌اش از روبرو چندان جالب توجه نیست، اما در پشت خوب به نظر می‌رسد.

تب 7 اچ‌دی دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است و قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت دیگر را نیز دارد.  پردازنده 2 هسته‌ای کورتکس A9 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته که با وجود رم 1 گیگابایتی تکمیل می‌شود، از آن یک تبلت کوچک و قابل حمل و البته توانمند برای انجام کارهای روزمره‌اتان می‌سازد.

دو دوربین یکی در جلو با کیفیت VGA و دیگری در پشت با کیفیت 2 مگاپیکسل و رزولوشن 1200×1600 پیکسل، به تبلت‌تان امکان عکس‌برداری نیز می‌دهند.

به طور پیش فرض روی دستگاه اندروید آب‌نبات ژله‌ای  نسخه 4.1 نصب است و از نظر اتصالات نیز مجهز به بلوتوث 2.1 و میکرو USB نیز است.

یک باتری 3000 میلی آمپری غیر قابل تعویض (همچون اکثر تبلت‌ها) که توان 125 ساعت استند بای را دارد، برای این تبلت در نظر گرفته شده است.

این تبلت پایین رده می‌تواند رقیبی برای دیگر 7 اینچی‌های بازار باشد که بیشتر متعلق به بی نام و نشان‌ها هستند. تب 7 اچ‌دی مخصوصا با قیمت بسیار ارزانش قادر است برای آن‌هایی که می‌خواهند تبلتی برای انجام کارهای اینترنتی و تایپی خود داشته باشند و به نام برند و کیفیت آن نیز بسیار بها می‌دهند، مناسب باشد.

2 در مورد “آلکاتل وان تاچ تب 7 اچ‌دی را بیشتر بشناسید!”

  1. درود
    قیمت این تبلت چنده؟
    ولی اینو مطمئن هستم الکاتل همه چیزهاش همیشه عالی بوده اینم عالی هست
    بالاخره عمری با الکاتل زندگی کردیم بدون حاشیه ولی سربلند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH