مشخصات کلیدی و تصاویر سامسونگ گلکسی M20 لو رفت

انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M خود رونمایی کند. گلکسی M10 و گلکسی M20 دو گوشی سری گلکسی M هستند و بر اساس پیش‌بینی‌ها در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند. گزارشات اخیر اعلام کردند که گلکسی M10 با مشخصات رده‌پایین تولید شده و گلکسی M20 نیز ظاهرا از مشخصات هندست‌های میان‌رده برخوردار خواهد بود. اسمارت‌فون گلکسی M20 با شماره مدل SM-M205F تاییدیه کمیته ارتباطات فدرال موسوم به FCC را در ایالات‌متحده دریافت نموده است. فهرست FCC گوشی برخی ویژگی‌های کلیدی آن‌را روشن می‌کند.

اسناد FCC مربوط به گوشی گلکسی M20 تایید می‌کنند که این هندست دارای ابعادی معادل 156.4 در 74.5 میلی‌متر خواهد بود. با توجه به قطر 155.9 میلی‌متری نمایشگر گلکسی M20 این اسمارت‌فون از یک صفحه‌نمایش 6.13 اینچی بهره می‌گیرد. بر اساس شایعات این نمایشگر از نوع LCD خواهد بود. ماه گذشته گلکسی M20 در فهرست آنتوتو ظاهر شد و بر مبنای اطلاعات منتشر شده در آن زمان، نمایشگر گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) پشتیبانی می‌کند.

تصویر زنده‌ای از نمایشگر اسمارت‌فون به‌صورت مجزا منتشر شده است که نشان می‌دهد گلکسی M20 همراه با نمایشگر Infinity-V تولید خواهد شد. قسمت ناچ از دوربین سلفی و قطعه گوشی میزبانی می‌کند.

بعلاوه اسناد FCC گلکسی M20 نشان می‌دهند که این گوشی 2 سیم‌کارته مجهز به درگاه ارتباطی وای‌فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 5 با مصرف انرژی پایین خواهد بود. همچنین هندست مذکور دارای یک باتری با شماره مدل EB-BG580ABN است. ظاهرا این باتری با ظرفیت چشمگیر 5000 میلی‌آمپرساعتی خود انرژی موردنیاز گوشی را تامین خواهد کرد. به منظور تضمین امنیت کاربران، گلکسی M20 از مشخصه‌هایی نظیر اسکنر اثرانگشت و فناوری تشخیص چهره بهره می‌گیرد. باتری گلکسی M20 از قابلیت شارژ 9 ولتی/ 1.67 آمپری برخوردار است.

گزارشات اخیر اعلام کردند که اسمارت‌فون گلکسی M20 در 2 مدل مختلف با 32 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی همراه با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. تراشه اگزینوس 7885 سامسونگ توان پردازشی این گجت را تامین می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها پیکره‌بندی دوربین دوگانه پشت دستگاه دارای یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی است. بعلاوه این هندست احتمالا به‌همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گرفته و سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب می‌شود. انتظار می‌رود گلکسی M20 با برچسب قیمتی 15000 روپیه (تقریبا معادل 215 دلار) روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH