تصاویر گوشی هواوی P30 از وجود دوربین سه‌گانه و بازگشت جک صوتی هدفون حکایت دارند

اخیرا شخصی با نام استیو همرستوفر به شهرت بالایی دست یافته است. وی از ماه نوامبر اطلاعاتی پیرامون طراحی اسمارت‌فون‌های نوکیا 9 PureView، سونی اکسپریا XZ4 و XZ4 کامپکت، سامسونگ گلکسی S10 پلاس و حتی چندین دستگاه میان‌رده منتشر کرد. امروز نیز این شخص دوباره خبرساز شده و با همکاری وب‌سایت 91Mobiles تصاویری از یک پرچم‌دار دیگر با نام هواوی P30 را منتشر کرده است.

با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی، اسمارت‌فون هواوی P30 با چندین تغییر زیرکانه در بخش طراحی ارایه می‌شود که این اصلاحات، تفاوت‌هایی کلی را ایجاد می‌کنند. چانه عریض پنل جلویی گوشی که به منظور استقرار اسکنر اثرانگشت مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اکنون با یک حاشیه بسیار کوچک‌تر جایگزین شده است. به همین ترتیب در عوض ناچ عریض به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون نسل فعلی هواوی P20 از یک ایده زیرکانه‌تر استفاده شده است. این 2 عامل به هواوی امکان داده تا با کشیدن پنل، اندازه نمایشگر دستگاه را به 6 اینچ برساند.

با بررسی قسمت پشتی اسمارت‌فون متوجه خواهیم شد که هواوی پیکره‌بندی عمودی دوربین که سال گذشته از آن رونمایی کرد را حفظ نموده است. با این‌حال در پی حذف دوربین سوم 20 مگاپیکسلی با زاویه‌دید گسترده اکنون به‌نظر می‌رسد که هواوی اندکی عقب‌گرد را تجربه کرده است؛ چرا که هواوی P30 احتمالا از یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی در کنار دوربین دوم 5 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو استفاده خواهد کرد.

سایر تغییرات زیرکانه در قالب یک فلاش LED دوگانه و جدید پدیدار می‌شوند. این فلاش دیگر ظاهری دایروی شکل ندارد. همچنین دکمه پاور با ظاهری مشابه نمونه مشاهده شده در پرچم‌دار هواوی میت 20 پرو یکی از ویژگی‌های متمایزکننده هندست جدید به‌شمار می‌آید. علاوه بر این هواوی P30 شاهد بازگشت دوباره جک 3.5 میلی‌متری محبوب هدفون خواهد بود؛ مشخصه‌ای که هندست‌های سال گذشته از آن بی‌بهره بودند. همچنین پرچم‌دار سری P به‌همراه اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌های فعلی اسمارت‌فون‌های هواوی P30، هواوی P30 پرو و هواوی P30 لایت در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل معرفی خواهند شد. بنابراین هواوی احتمالا رونمایی از هندست‌های جدید خود را به رویداد MWC 2019 در ماه فوریه موکول می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH