دسترسی به کامپیوتر توسط گوشی از راهی دور! (لینک دانلود)

teamviewer
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستید از راه دور کامپیوتر خود را کنترل کنید؟! تا به حال پیش آمده که در جمع دوستان از فایل یا اطلاعاتی صحبت کنید که در آن لحظه در دسترس نباشد و نتوانید گفته‌هایتان را ثابت کنید؟TeamViewer نام برنامه‌ای است که به آمال وآرزوهای‌تان جامه عمل می‌پوشاند! توسط این برنامه بسیار جالب می‌توانید با گوشی یا تبلت خود از راه دور به کامپیوتر خانگی خودتان متصل شده و دقیقاً همانند زمانی که پشت کامپیوتر نشسته‌اید، با آن کارکنید! دسکتاپ را ببینید و نشانگر ماوس را حرکت دهید و به هرجایی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید! از جمله قابلیت‌های دیگری که این برنامه را نسبت به سایر برنامه‌های مشابه متمایز می‌کند امکان انتقال فایل‌ها میان گوشی و کامپیوتر است، بدین صورت که به راحتی وارد درایو‌ها شده و هر فایلی را که می‌خواهید مارک زده و با یک حرکت ساده به گوشی خود انتقال دهید.(البته که سرعت انتقال به سرعت اینترنت و حجم فایل نیز بستگی دارد!)

teamviewer

برای دسترسی به کامپیوتر خود توسط این برنامه، باید نسخه دسکتاپ آن را بر روی کامپیوتر نصب کرده و آی‌دی که خود برنامه به کامپیوترتان اختصاص می‌دهد را ازبر کنید و با وارد کردن آن در گوشی، به راحتی به کامپیوتر خود دسترسی کامل داشته باشید. البته هیچ نگرانی بابت امنیت اطلاعات نداشته‌باشید زیرا با اتصال به این برنامه در یک شبکه خصوصی قرار خواهید گرفت و بدون اطلاع از آی‌پی اختصاصی و پسووردتان، شخص دیگری قادر به ورود نخواهد بود! برای استفاده از این برنامه میزان فاصله شما از کامپیوتر ملاک نیست زیرا این نسخه کاملا آنلاین بوده و با دسترسی کامپیوتر و گوشی به اینترنت از هر فاصله‌ای خواهید توانست کنترل کامپیوتر را در اختیار بگیرید!

teamviewer
دانلود نسخه دسکتاپ از سایت سازنده

QR TeamViewer
دانلود نسخه اندرویدی از کافه بازار
QR TeamViewer WP
دانلود نسخه ویندوزفونی از استور

6 در مورد “دسترسی به کامپیوتر توسط گوشی از راهی دور! (لینک دانلود)”

  1. سلام و ممنون بایت این برنامه جالب.
    فقط یه سوال: اگر سیستمی که داخل منزل هست و خاموش باشه و ما جای دیگری باشیم آیا بازهم امکانش هست که عملیات ریموت رو از راه دور داشته باشیم یا خیر؟ حتماً باید سیستم داخل منزل رو بزاریم روشن؟!
    در این مورد توضیحی بفرمایید…

  2. برنامه Team Viewer یکی از معتبر ترین برنامه ها توی بحث ریموت از راه دور هست .
    لازم به ذکره که اطلاعات رد و بدل شده بین سیستم ها از بالاترین حالت امنیتی استفاده میکنن .
    اما پیشنهاد شخصی من استفاده از برنامه Logmein هست که شما با نصب یک اجنت روی سیستم ، با استفاده از مرورگر وب میتونین با کیفیتی حتی بالاتر از Team Viewer به سیستمهاتون ریموت بزنین .

  3. سلام خوشم میاد شما دیگه به ویندوزفون و بچه های وینفونی بی توجهی نمیکنین و براشون یه چیزایی میذارین.
    ممنون از زحماتی که میکشی..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH