فیلیپس

بهترین هدفون‌های فیلیپس را بشناسید

هدفون‌ها مخصوص گوش دادن به موزیک‌ها طراحی شده‌اند و از قابلیت‌های گوناگونی سود می‌جویند. از طرفی تنوع در بازار هدفون‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیش‌تر گشته و کمپانی‌‌های متعددی به چنین مارکتی ورود پیدا کرده‌اند. برای همین انتخاب شما دشوارتر شده. به این ترتیب باید با بهترین‌های هر برند آشنا شوید تا بتوانید مدل مورد نظر خودتان را پیدا نمایید. در ادامه برترین هدفون‌های شرکت فیلیپس را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


SHD8600

فیلیپس

به‌دنبال هدفونی با کیفیتی بالا و صدایی شفاف هستید؟ در نتیجه از SHD8600 غافل نشوید. تولیدکننده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف توانسته محصولی جذاب را تولید کند که به یکی از انتخاب‌های اصلی دوست‌داران ورزش تبدیل شده. چراکه اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست وقت‌تان را برای باز کردن گره‌های سیم هدفون تلف کنید. SHD8600 صداها را واضح و تقریبا عاری از نویز پلی می‌نماید و در این زمینه حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. پایه‌ای هم برای ثابت نگه داشتن دیوایس فراهم آمده. در این صورت حتی از چندین متری نیز اتصال بی‌سیم برقرار می‌شود. باتری SHD8600 هم از عمر رضایت‌بخشی برخوردار است و نوید ساعت‌ها پخش مدام موسیقی‌ را می‌دهد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

SHO 4300

فیلیپس

می‌توان گفت دیزاین نقشی اساسی را در راحت‌تر کردن استفاده از هدفون ایفا می‌کند و خوش‌بختانه فیلیپس به این موضوع توجه ویژه‌ای نموده. SHO 4300 از گوشی‌های نرمی سود می‌گیرد که گوش دادن به موزیک‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند و در عین حال بدون ناراحتی می‌توانید تا چندین ساعت به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید. اتصال هدفون از طریق سیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب SHO 4300 از تمام دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌نماید. با این همه، کیفیت صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به‌شمار می‌آید. محصول تولیدکننده هلندی موزیک‌ها را به‌طور واضح و با میزان باس مطلوب پلی کرده و تقریبا هر کسی را راضی می‌نماید.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

SHL9700/10

فیلیپس

طراحی چشم‌گیر و زیبا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این هدفون محسوب می‌شود که آن را در کلاس محصولات لاکچری قرار داده. پس اگر به‌دنبال دیوایسی جذاب هستید، SHL9700/10 را فراموش نکنید. از این گذشته، ابعاد مناسب و وزن نسبتا کم باعث شده تا استفاده از این مدل در طولانی‌مدت ممکن شود. در نتیجه SHL9700/10 در هر مسافرتی همراه‌تان می‌آید و با کیفیتی بسیار بالا موسیقی‌ها را پخش می‌کند. به‌صورت کلی سازنده با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های گوناگون صدایی شفاف را به‌ ارمغان آورده که نیاز اکثر یوزرها را پوشش می‌دهد. اتصال از طریق سیم انجام می‌گیرد و SHL9700/10 از تمام دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌نماید.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

SHL4805

فیلیپس

این مدل موسیقی‌ها را با کیفیتی سطح بالا پخش می‌کند و میزبان باس صداها نیز رضایت‌بخش است. طراحی خیره‌کننده SHL4805 آن را به محصولی لوکس تبدیل نموده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. میکروفونی هم در اختیار شما قرار گرفته تا از احوال دوستان‌ خود باخبر شوید و به تماس‌های دریافتی‌تان پاسخ دهید. قابلیت تا شدن SHL4805 را به دیوایسی قابل‌حمل مبدل نموده و به‌راحتی آن را می‌توانید در مکان‌های کوچک قرار دهید. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و در نتیجه SHL4805 تمام دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را ساپورت می‌کند.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

SHL3065

فیلیپس

برای این‌که با توجه به سلیقه‌تان هدفون آینده خود را انتخاب کنید، فیلیپس این گجت را در رنگ‌های مختلفی تولید کرده که هر کدام از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. گفتنی‌ست ابعاد و وزن دستگاه این امکان را به شما می‌دهد تا حتی در طولانی‌مدت نیز از SHL3065 سود جسته و پلی‌لیست‌تان را پخش کنید. صحبت از موسیقی شد. محصول هلندی موزیک‌ها را با تمام جزئیات و کم‌ترین میزان نویز پلی نموده و طیف گسترده‌ای از کاربران را راضی می‌کند. اتصال با کمک کابل صورت می‌گیرد و در این صورت SHL3065 با بیش‌تر دستگاه‌های بازار سازگار است. میکروفونی هم روی سیم در نظر گرفته شده تا به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید و در عین حال با دوستان‌تان تماس بگیرید. همچنین کنترلرهایی هم به‌چشم می‌خورند که نیاز شما را به اسمارت فون کاهش می‌دهند.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

ActionFit SHQ4300

فیلیپس

دسته‌ای از هدفون‌ها به‌جای این‌که روی سر قرار بگیرند، روی گردن شما سوار شده و با کمک گوشی‌های آن می‌توانید به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید. فیلیپس هم اقدام به تولید یکی از همین دیوایس‌ها نموده که یکی از آن‌ها ActionFit SHQ4300 نام گرفته. این محصول گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌شود. چراکه وزن بسیار کم دیوایس موجب گشته تا بعد از مدتی حضور نک‌بند را فراموش کنید و با خاطری آسوده به پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید. در ضمن ActionFit SHQ4300 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و حتی در باشگاه‌ها نیز قادر به بهره‌گیری از هدفون فیلیپس خواهید بود. کیفیت پخش صدا هم در سطح بالایی قرار دارد و بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH