مدیر اجرایی سونی موبایل از توقف تولید هندست‌های سری اکسپریا کامپکت خبر داد

سونی موبایل مشغول احیای خود برای حضوری دوباره در میدان رقابت است. انتخاب تیم مدیریتی جدید و استراتژی نو از جمله تحولات ایجاد شده در این راستا به‌شمار می‌روند. در اواخر ماه فوریه شاهد برداشتن نخستین گام بودیم. سونی نیز در این باره اعلام کرد: ” در جریان کنگره جهانی موبایل قصد داریم محصولاتی را معرفی نماییم. محصولات رونمایی شده به‌عنوان نخستین گام، سمت‌وسوی تلاش‌های ما را نشان خواهند داد.”

دان مسا؛ مدیر واحد بازاریابی سونی می‌افزاید که این کمپانی نسبت به ارایه “تجربه بسیار مناسب‌تر دوربین” امیدوار است؛ اما به جزئیات آن هیچ‌گونه اشاره‌ای نمی‌کند (براساس شایعات، اکسپریا XZ4 نخستین گوشی 3 دوربینه سونی به‌شمار می‌آید). بایستی خاطرنشان کرد که شیجکی ایشیزوکا به‌عنوان رهبر تیم توسعه منصوب شد؛ شخصی که پیش‌تر در واحد دوربین سونی فعالیت داشت و در موفقیت‌های چشمگیر آن نقش مهمی ایفا کرد.

تصاویر مفهومی از اسمارت‌فون‌های سونی اکسپریا XZ4 و XZ4 کامپکت

با این‌حال پیرامون اسمارت‌فون اکسپریا XZ4 کامپکت خبرهای ناخوشایندی به گوش می‌رسد. دان مسا می‌گوید: “عرضه محصولاتی با ابعاد مختلف همواره امکان‌پذیر است؛ اما اکنون مردم به‌دنبال دسترسی به فضای بسیار بیش‌تر برای نمایش محتوای موردنظر خود هستند.” بدین ترتیب ظاهرا عرضه یک پرچم‌دار کامپکت منتفی خواهد بود.

علیرغم محبوبیت فزآینده اسمارت‌فون‌های گیمینگ، عرضه یک گوشی پلی‌استیشن نیز بعید به‌نظر می‌رسد. پشتیبانی از فناوری 5G نیز رویکرد روبه‌رشد دیگری است که ظاهرا سونی برای پیوستن به آن تمایل چندانی ندارد. این کمپانی مایل است تا پیش از عرضه یک گوشی 5G به تجاربی صحیح در این زمینه دست یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH