گوشی‌های سال 2019 وان‌پلاس احتمالا با قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه می‌شوند

همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ برندهای وان‌پلاس و اوپو تحت مالکیت یک کمپانی مشابه قرار دارند. برخی مواقع با مشاهده قابلیت‌های هندست‌های اوپو می‌توان به گمانه‌زنی در خصوص ویژگی‌های جدید اسمارت‌فون آینده وان‌پلاس پرداخت. آن‌دسته از طرف‌داران وان‌پلاس که به مشخصه شارژ بی‌سیم Qi علاقه دارند از شنیدن خبر پیوستن اوپو به کنسرسیوم انرژی بی‌سیم (به نقل از وب‌سایت Android Police) تحت عنوان شرکت ارتباطات موبایل اوپو گوانگدونگ خوشحال خواهند شد.

با وجود ساختار شیشه‌ای پنل پشتی اسمارت‌فون وان‌پلاس 6T که لازمه فناوری شارژ بی‌سیم است؛ اما این هندست از مشخصه مذکور پشتیبانی نمی‌کند. در واقع هیچ‌کدام از گوشی‌های عرضه شده توسط وان‌پلاس از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار نیستند. پنل پشتی وان‌پلاس 6 نیز ساختاری شیشه‌ای دارد؛ با این وجود یک مقام رسمی اعلام کرد که کمپانی برای افزودن قابلیت شارژ بی‌سیم به این هندست هیچ ضرورتی را احساس نکرد. این شخص افزود: “ما صرفا به دلیل کاربرد یک ویژگی، آن‌را به هندست خود اضافه نخواهیم کرد.”

به دلیل وجود فناوری شارژ سریع احتمالا وان‌پلاس جهت افزودن مشخصه شارژ بی‌سیم به هندست خود ضرورتی احساس نکرده است. در تست‌های انجام شده، مدت زمان لازم برای شارژ 0 تا 100 درصد باتری گوشی تنها برابر با 85 دقیقه بود و باتری این هندست با شارژدهی 9 ساعت و 52 دقیقه‌ای یکی از طولانی‌ترین زمان‌های طول عمر باتری را به نام خود ثبت کرد. با وجود قابلیت شارژ بی‌سیم Qi، کاربران دستگاه سازگار خود را بر روی یک پد شارژ قرار می‌دهند و باتری داخل گوشی با استفاده از فناوری الکترومغناطیسی شارژ خواهد شد. کنسرسیوم انرژی بی‌سیم از استاندارد Qi پشتیبانی نموده و در حال حاضر 656 کمپانی در آن عضویت دارند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس طی بهار پیش رو از یک گوشی 5G با طراحی و برندی جدید رونمایی کند. پت لائو؛ مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که این دستگاه تا پایان ماه مه عرضه خواهد شد. همچنین براساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 نیز در همین محدوده زمانی ارایه می‌شود. ماه گذشته تصویری از پت لائو منتشر شد، در حالی‌که وی نمونه‌اولیه یک محصول را در دست داشت. این گجت می‌تواند همان وان‌پلاس 7 باشد. بعلاوه هنگام اشاره کارمندان کمپانی به اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 تصویر همین نمونه‌اولیه بر روی صفحه به نمایش گذاشته شد. این تصویر می‌تواند نمایانگر گوشی آینده و پشتیبانی آن از مشخصه شارژ بی‌سیم باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH