پیکسل 3 لایت XL با پردازنده اسنپدراگون 710 و مقدار قابل توجهی رم عرضه خواهد شد!

اگرچه در آغاز تنها به عنوان شایعه محسوب می‌شدند، اما حالا باید گفت اخبار مربوط به ارایه دو مدل دیگر از گوشی پیکسل 3 روز به روز جدی‌تر می‌شوند. پیکسل 3 لایت و مدل XL یادآور روزهایی هستند که گوگل با عرضه گوشی‌های نکسوس نیم‌نگاهی هم به مشتریانی داشت که پول زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند نداشتند.

البته صحبت در مورد قیمت این دو هندست کمی زود است، اما با توجه به پردازنده اسنپدراگون 670 به کار رفته در پیکسل 3 لایت، به نظر نمی‌رسد شاهد قیمتی نجومی باشیم. از طرف دیگر امتیاز بنچمارک یک هندست با نام فاکس‌کان پیکسل 3 XL منتشر شده که در آن پردازنده این دستگاه جدید اسنپدراگون 710 و مقدار رم آن شش گیگابایت عنوان شده است.

باید به این نکته اشاره کرد که مطمئنا نام منتشر شده نام نهایی محصول نخواهد بود. در واقع همانطور که می‌دانید فاکس‌کان نام شرکتی است که قطعات الکترونیکی تولید می‌کند و بسیاری از اسمارت‌فون‌های بزرگ بازار مانند مدل‌های جدید آی‌فون در این شرکت تولید می‌شوند. دلیل این نام‌گذاری هم تا حدودی شاید به این خاطر باشد که مدل‌های جدید پیکسل 3 در این شرکت تولید خواهند شد.

صرف نظر از این موضوع، در خصوص پردازنده باید گفت کاملا مشخص است که عملکرد پردازنده اسنپدراگون 710 نسبت به اسنپدراگون 670 بهتر است. این پردازنده در محصولات میان‌رده‌ای چون گلکسی A8s و نوکیا X7 به کار می‌رود. با این وجود تفاوت زیادی نسبت به برادر بزرگ‌تر خود اسنپدارگون 845 دارد و نباید عملکردی مشابه را انتظار داشت.

به عنوان نکته آخر باید به رم 6 گیگابایتی مدل XL پیکسل 3 لایت اشاره کرد که ظاهرا نقطه قوت اسمارت‌فون محسوب خواهد شد؛ چرا که مدل‌های کنونی پیکسل 3 دارای 4 گیگابایت رم هستند. البته نباید از این موضوع نیز غافل شویم که اطلاعات گیک‌بنچ به راحتی قابل دستکاری هستند. در نهایت باید گفت تا تایید نهایی گوگل و رونمایی رسمی از این محصولات نمی‌توان با اطمینان کامل در خصوص مشخصات و ویژگی‌های مدل‌های جدید پیکسل 3 لایت صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH