تصاویر جدید نمونه‌ اولیه آی‌فون XI با دوربین افقی و ناچ کوچک‌تر منتشر شد

سری 2019 آی‌فون کماکان مرحله تست و تایید مهندسی در فرآیند توسعه را پشت سر می‌گذارد. این موضوع بدان معناست که اگرچه گوشی‌ها به ظاهر در مراحل نهایی کار قرار دارند؛ اما هنوز هیچ چیزی قطعیت پیدا نکرده است. تنها 1 هفته پس از نمایش یک الگوی طراحی بحث‌برانگیز، مجموعه‌ای شامل چندین تصویر توسط CompareRaja و استیو همرستوفر منتشر شده و نگرشی اجمالی از یک نمونه‌اولیه اپلی دیگر را ارایه می‌دهد.

این مدل خاص با پیش‌بینی‌های قبلی مطابقت داشته و ناچ به‌کارگیری شده در آن نیز به میزان قابل‌توجهی کوچک‌تر است. به‌نظر می‌رسد که این الگو با جابه‌جایی شبکه اسپیکر گوشی به سمت بالا و استفاده از نوعی فناوری یکپارچه با نمایشگر ایجاد شده است. بعلاوه این دستگاه از حواشی اندکی باریک‌تر بهره می‌گیرد؛ اگرچه این اختلاف اندازه به سختی قابل تشخیص است.

با چرخش اسمارت‌فون، تفاوت‌های سبک طراحی بیش‌ازپیش مشهود خواهند شد. ماژول دوربین نسبتا ناخوشایند موجود در مدل لو رفته پیشین حذف و با یک پیکره‌بندی افقی جدید جایگزین شده است. گوشی‌های آی‌فون 7 پلاس و آی‌فون 8 پلاس نیز از چیدمان مشابهی برای دوربین استفاده می‌کنند؛ با این‌حال ماژول جدید برخلاف 2 مدل مذکور در مرکز پنل پشتی گوشی قرار گرفته و در این حالت به دوربین اسمارت‌فون ال‌جی V40 ThinQ شباهت فراوانی دارد. همچنین این دستگاه با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه و احتمالا یک فلاش LED حلقوی تولید می‌شود.

بایستی خاطرنشان کرد که تصاویر موردنظر به‌همراه تصاویر ویدیویی 360 درجه‌ای معمول منتشر نشده‌اند. با این وجود شخص خبرچین تایید کرد که در این مرحله از فرآیند توسعه، اسمارت‌فون در عوض استفاده از پورت USB-C شایعه شده کماکان از یک درگاه لایتنینگ بهره می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که سری آی‌فون 2019 اپل 2 گزینه مختلف را پیش رو دارد. از یک سو اپل با حرکتی روبه‌جلو و پیاده‌سازی هر 2 سبک طراحی می‌تواند آن‌ها را در قالب دستگاه‌هایی مستقل و احتمالا با اسامی آی‌فون XI و آی‌فون XI مکس به فروش برساند. از سوی دیگر غول کوپرتینویی می‌تواند از یک طرح‌اولیه کاملا صرف‌نظر نموده و تنها از یک الگو بهره‌برداری نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH