انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون گلکسی M20 با دوربین پشتی دوگانه و اسکنر اثرانگشت

با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی اسمارت‌فون‌های اقتصادی سری گلکسی M سامسونگ انتشار شایعات و اطلاعات پیرامون کلیه مدل‌های این سری آغاز شده است. برای مثال اطلاعات پیشین نشان می‌دهند که هندست‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 به‌ ترتیب با برچسب قیمتی 8990 و 12990 روپیه در هندوستان عرضه خواهند شد.

اما اکنون با افشای تصویر زنده‌ای از اسمارت‌فون گلکسی M20 اطلاعات بیش‌تری در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین باری نیست که اطلاعاتی در خصوص گلکسی M20 منتشر می‌شود و در حال حاضر نیز از برخی مشخصات این هندست آگاهی داریم. تصویر لو رفته مورد جدیدی را نمایش نمی‌دهد؛ اما شایعات گذشته را تایید می‌کند.

یک خبرچین با نام Ishan Agarwal با همکاری وب‌سایت Mysmartphoneprice تصویر جدیدی از گوشی گلکسی M20 منتشر کرد. بر این اساس ظاهرا قسمت پشتی هندست، نمایی انعکاسی دارد؛ اگرچه در حال حاضر تعیین جنس ساختاری آن امکان‌پذیر نیست. بعلاوه این تصویر، پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه و حسگر اثرانگشت پشتی برای حفاظت مضاعف از دستگاه را موردتایید قرار می‌دهد. ماژول دوربین همراه با فلاش LED به‌صورت عمودی و در گوشه سمت چپ و بالای گوشی مستقر شده است؛ در حالی‌که حسگر اثرانگشت در مرکزیت بخش فوقانی قرار دارد.

در صورت صحت گزارشات، تصاویر و اطلاعات، گلکسی M20 و البته سایر هندست‌های سری گلکسی M با نمایشگرهای Infinity-U عرضه خواهند شد. این نمایشگرها پیاده‌سازی الگوی طراحی ناچ قطره‌ای توسط سامسونگ را به‌معنای واقعی کلمه نمایش می‌دهند. برخلاف سری هندست‌های گلکسی S و A، گوشی‌های سری گلکسی M حداقل با هدف حفظ قیمت مقرون‌به‌صرفه خود برای کاربران احتمالا در عوض استفاده از پنل‌های آمولد از نمونه‌های LCD بهره خواهند برد.

با این‌حال هنوز هیچ‌کدام از هندست‌های سری گلکسی M معرفی نشده‌اند. اهمیت اساسی سری جدید برای سامسونگ بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ زیرا کمپانی به‌دنبال ارایه جایگزینی مناسب برای سری گلکسی J و گلکسی On خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH