گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ احتمالا در آینده نزدیک با قیمتی نجومی عرضه خواهد شد

تقریبا می‌توان اطمینان داشت که سامسونگ تصمیم گرفته تا در جریان رویداد ویژه 20 فوریه در شهر سان فرانسیسکو از پرچم‌داران سری گلکسی S10 و نخستین دستگاه تاشوی تاریخ کمپانی به‌صورت هم‌زمان رونمایی کند. اگرچه مخاطبان هدف سامسونگ احتمالا احساسات مشابهی دارند؛ اما شکاف قیمتی چشمگیر میان 2 پرچم‌دار احتمالا آن‌ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌داران گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس در مقایسه با اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تنها اندکی گران‌تر خواهند بود؛ در حالی‌که بر اساس گزارش جدید وب‌سایت TuttoAndroid ظاهرا گوشی تاشوی گلکسی فولد با قیمتی نجومی ارایه خواهد شد.

منابع داخلی محلی به وب‌سایت ایتالیایی اعلام کردند که دستگاه تاشوی شاخص سامسونگ در نخستین مرحله عرضه می‌تواند تا 2000 یورو قیمت داشته باشد. این رقم تقریبا معادل با 2275 دلار است؛ اما مطابق روال همیشگی بایستی خاطرنشان کرد که تبدیل مستقیم یورو به دلار احتمالا تصویری قابل‌اعتماد از قیمت‌گذاری هندست ارایه نخواهد داد.

برای مثال قیمت‌گذاری معمول گلکسی‌نوت 9 در بازارهایی نظیر ایتالیا از حدود 1030 یورو آغاز می‌شود؛ در حالی‌که این هندست در ایالات‌متحده با قیمت تقریبی تنها 1000 دلار به فروش می‌رسد. بنابراین در صورت اثبات درستی اطلاعات داخلی وب‌سایت TuttoAndroid انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی فولد با برچسب قیمتی حدودا 2000 دلاری در ایالات‌متحده عرضه شود.

این موضوع با شایعه اخیرا مطرح شده پیرامون قیمت‌گذاری 2 برابری دستگاه تاشو نسبت به گوشی‌های ممتاز امروزی تقریبا به‌طور کامل مطابقت دارد. همچنین این مبلغ با گمانه‌زنی‌های ماه نوامبر پیرامون قیمت دستگاه در بازار بریتانیا نیز اختلاف فاحشی ندارد.

افرادی که برای تشویق نوآوری واقعی دنیای موبایل و بهره‌مندی از آن مایل به پرداخت بخشی از ثروت خود هستند؛ امروز بایستی از شنیدن خبر عرضه تجاری گلکسی فولد در ایتالیا طی اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل خوشحال باشند.

این پدیده احتمالا بدان معناست که گوشی ظرف چند ماه آینده به فروشگاه‌های ایالات‌متحده نیز راه خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود که تعداد محدودی از این دستگاه در برخی بازارهای منتخب جهانی قابل‌خریداری باشد. به‌هرحال هنوز انتخاب نام گلکسی فولد برای گوشی تاشوی سامسونگ قطعیت نیافته و عرضه این هندست با نام‌هایی نظیر گلکسی X و گلکسی F کماکان بسیار محتمل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH