گلکسی S5 با مشخصاتی باورنکردنی، ظاهر شد!

galaxy-s5-concept1

یکی از مورد انتظارترین محصولاتی که در سال آینده معرفی خواهد شد، نسل پنجم سری گلکسی S سامسونگ است. محصولی که طبق شواهد، یک تلفن هوشمند انقلابی خواهد بود. به‌تازگی، محصولی با کد SM-G900F برروی دیتابیس بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است که به‌نظر می‌رسد، همان گلکسی S5 افسانه‌ای باشد.

این‌طور که از مشخصات آن پیداست، گلکسی S5 به صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز خواهد بود و از نمایشگری با رزولوشن 2K HD بهره نمی‌برد. پردازنده به‌کارگرفته‌ شده برروی نسل پنجم گلکسی S سامسونگ، چهارهسته‌ای خواهد بود و هرهسته تا 2.5 گیگاهرتز، کلاک شده است. چیپ‌ به‌کار گرفته‌ شده برروی این محصول، کوالکام Snapdragon سری 800 می‌باشد و 3 گیگابایت، حافظه رم برای گلکسی S5 در نظر گرفته شده است. فضای داخلی این محصول، 32 گیگابایتی بوده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی، دوربین دوم گلکسی S بعدی سامسونگ را تشکیل می‌دهد. دوربین پشتی این پرچم‌دار، 16 مگاپیسکلی است و به‌احتمال زیاد، از تکنولوژی ISOCELL بهره می‌برد.

در حال حاضر، تنها می‌توان گفت که این نسخه، یک نمونه اولیه از گلکسی S5 سامسونگ است. هرچند خبرگزاری‌های بسیاری، مدعی هستند که این محصول در ربع اول سال جاری میلادی آینده برای رقابت با گوشی‌های هوشمند موجود، ارائه خواهد شد. اگر به گذشته نگاه کوتاهی بی‌اندازیم، SM-G900S نیز یکی از مدل‌هایی است که برروی نتایج بنچمارک‌ها ظاهر شده است و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایشی با رزولوشن تصویر 2560*1440 اشاره کرد. بنابراین احتمالا همانند سال گذشته، پرچم‌دار سامسونگ با مدل‌های متفاوتی راهی بازار خواهد شد.

4 در مورد “گلکسی S5 با مشخصاتی باورنکردنی، ظاهر شد!”

  1. سلام خدمت شما، یادتون یه زمانی اینجا داشت پا میگرفت مخاطباتون داشتن زیاد میشدن، مخصوصا مقاله های خانم صریحی؟؟؟؟؟
    الان یه نگاه به پیجتون بندازید، پشه پر نمیزنه.
    چون حق به جانب نیستید.
    تو مقاله هاتون یا حمله میکنید به برند سونی و تخریبش یا اینقدر الکی از سامسونگ تعریف میکینید که حال ادم به هم میخوره، S5 افسانه ای
    این مشخصات که گفتی خدا وکیلی شاخ بود؟؟؟؟؟ دوربین 16؟؟؟؟؟ اسنپدراگون800؟؟؟!! 2.5 گیگاهرتز؟؟؟؟؟ صفحه نمایش فول اچدی؟؟؟؟؟
    خدایش اینا شاخ بودن؟؟؟؟؟؟
    براتون متاسفم من جز اولین نفراتی بودم که اینجا بودم و فرار کردم.
    موفق باشید.

  2. خدایی خیلی تعصب بی مورد زیاد شده,,,,توجه کنین””””” (ﮐﻪ ﺑﻪﻧﻈﺮ
    ﻣﯽﺭﺳﺪ، ﻫﻤﺎﻥ ﮔﻠﮑﺴﯽ S5 ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﺍﯼ ﺑﺎﺷﺪ),,,قبول یکی از گوشیای خوبه بازار میشه اونم بدون هیچ شکی ولی این افسانه ایش از کجا دراومد

  3. خدایا چقد سامسونگ پرست زیاد شده!!!! یعنی چی که میگی اس 5 افسانه ای ,,,شما بذار گوشی رو نمایی بشه بعد بگو افسانه ای!!!!

  4. سامسونگ عرضه این کارا رو نداره باز اپل بگین یه چیزی کمپانی که یخچال میزنه و تا به حال نتونسته یه بدنه خوب و نه خیلی با کیفیت به گوشیاش بزنه این جور مطالب براش جوکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH